In de komende periode gaan veel organisaties tijdelijk in ‘vakantiemodus’. Andere organisaties krijgen zodoende de uitgelezen mogelijkheid om zich te verdiepen in mogelijkheden om hun doelgroep effectief te werven. Dat kan bijvoorbeeld via de zomeractie van het DoelgroepenDashboard. Hiermee ben je in onzekere tijden als deze voortdurend up-to-date over de stand van zaken op de huidige arbeidsmarkt en ben je je concurrentie lange tijd een stap voor in de strijd om talent.
Hoe eerder je de zomeractie afneemt, hoe langer je toegang krijgt tot de data.
Met de zomeractie krijg je tot en met 31 december 2021 toegang tot alle informatie over je doelgroep voor de prijs van één jaarabonnement. Dit betekent dat je tot wel 6 maanden extra gratis toegang krijgt tot het dashboard. Hoe eerder je de zomeractie afneemt, hoe langer je toegang krijgt tot de data uit het DoelgroepenDashboard.
Hoe bereik je je doelgroep?
Met het DoelgroepenDashboard beschik je in enkele klikken over:
- Inzicht in de wervingshaalbaarheid. Hoeveel procent van je doelgroep is actief en/of latent op zoek? Hoe schaars is het talent dat je zoekt? En hoe vaak worden zij benaderd?
- Inzicht in waar en hoe je je doelgroep kunt bereiken. Via welke mediakanalen kun je de actieve en latente doelgroep bereiken? Welke (pull)factoren brengen hem of haar in beweging? Wat zijn hun hobby’s en interesses?
- Inzicht in de (regionale) arbeidsmarkt. Wat is het gemiddeld geboden salaris? Wie zijn je concurrenten? Hoe lang staan vacatures gemiddeld open?
- De juiste doelgroepinformatie. Hiermee kun je reële verwachtingen managen naar je hiring manager. Zijn de kandidaten überhaupt wel te werven (in deze regio)?
Bekijk hierboven in 2 minuten de highlights van het DoelgroepenDashboard
Nog tot 31 augustus
De zomeractie loopt nog tot 31 augustus 2020. Hoe eerder je meedoet met deze actie, hoe meer profijt je ervan zult hebben. Via het onderstaand formulier kun je meer informatie aanvragen over deze zomeractie.