10 tips voor succesvolle arbeidsmarktcommunicatie
Wil je je arbeidsmarktcommunicatie verbeteren? De whitepaper ’10 tips voor succesvolle arbeidsmarktcommunicatie’ van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie biedt je een praktische handleiding boordevol waardevolle tips.
Wat kun je verwachten:
- Vacatureteksten verbeteren: Ontdek hoe je vacatureteksten selectiever en aantrekkelijker maakt voor potentiële kandidaten.
- Essentiële functiekenmerken: Leer welke functiekenmerken belangrijk zijn en hoe je deze effectief kunt communiceren.
- Optimalisatie voor Google for Jobs: Haal het maximale uit je vacatureteksten door ze te optimaliseren voor platforms zoals Google for Jobs.
- Employer branding met content: Begrijp hoe niet-vacaturegerichte content bijdraagt aan een sterke employer branding.
- Actieve talentpool beheren: Kom erachter waarom het belangrijk is om een actieve talentpool te onderhouden en hoe je dit doet.
En nog veel meer waardevolle inzichten speciaal voor jou als (arbeidsmarktcommunicatie)specialist.
Waarom deze whitepaper downloaden?
- Praktische en direct toepasbare tips.
- Verbeter je strategie en bereik meer geschikte kandidaten.
- Blijf voorop in een concurrerende arbeidsmarkt.