Gem. leestijd 2 min  6599x gelezen

Wervingscampagne internationele ambassadeurs

Loterij zoekt internationale ambassadeursMiddels een wervingscampagne zoekt de Nationale Postcode Loterij twee Internationaal Goede Doelen Ambassadeurs. De ambassadeurs reizen gedurende een half jaar de wereld rond en bezoeken verschillende goede doelen die de Nationale Postcode Loterij steunt. Via diverse media doen ze vervolgens verslag.

Actiematige website

Op de website Internationaalambassadeur.nl kunnen kandidaten meer lezen over de vacature. Vervolgens moeten kandidaten zoveel mogelijk mensen optrommelen via Facebook, Twitter en overige sociale media om op hen te stemmen. Tot en met 6 maart kunnen geïnteresseerden alleen of als duo solliciteren op deze functie. Via onderstaande videofilm worden kandidaten een beeld gegeven van hun werkzaamheden voor 9 maanden.


De campagne heeft veel raakvlakken met eerdere wervingscampagnes voor ‘droombanen’, waar Werf& in april 2010 over schreef.

Sollicitatieprocedure

De vijf (teams van) kandidaten met de meeste stemmen gaan automatisch door naar de selectieprocedure. Daarnaast selecteert de Postcode Loterij vijf andere (teams van) kandidaten. De geselecteerde tien (teams van) kandidaten voeren in de selectieronde diverse sollicitatiegesprekken en vervullen opdrachten bij goededoelenorganisaties in Nederland. Op 31 maart is bekend welke twee personen de baan krijgen.

Wereldreis langs goede doelen

Na een inwerktraject in Nederland begint de reis op 1 juni en eindigt op 30 november. Gedurende deze periode bezoekt het duo ongeveer tien goededoelenprojecten in verschillende werelddelen. De Goede Doelen Ambassadeurs gaan naar projecten van onder andere Stichting Vluchteling, SOS Kinderdorpen, Greenpeace, Stichting Doen, Wereld Natuur Fonds en Plan Nederland en reizen daarvoor naar Thailand, Brazilië, Zuid-Afrika, Ghana, Bulgarije en het Caribische gebied.

Campagne

De wervingscampagne zal met name via social media worden gevoerd en verspreid door kandidaten die aan hun vrienden vragen om te stemmen. Verder wordt middels free publicity aandacht gevraagd en worden er enkele advertenties geplaatst.

Personeelsadvertentie internationaal goede doelen ambassadeur gezocht

Martijn Hemminga

Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners