Op 27 april a.s. verschijnt het nieuwste nummer van Werf& met als bijlage een woordenboek. Het woordenboek, Wervingswoorden geheten, bevat bijna 650 begrippen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en werving.
Back to basic
Het thema van Werf& 09 is back to basic. Wat is arbeidsmarktcommunicatie in de theorie, maar vooral in de praktijk? Hoe kijken drie generaties professionals tegen het vak aan en waarom werd 25 jaar geleden de SJP opgericht? In deze Werf& veel ruimte voor praktijkcases van onder meer TNT en Rijkswaterstaat.
Wervingswoorden
Wervingswoorden is een handzaam boekwerk van 100 pagina’s waarin bijna 650 begrippen worden toegelicht. Geen wetenschappelijke definities, maar vooral praktische omschrijvingen van woorden op het gebied van onder meer arbeidsmarktcommunicatie, recruitment, recruitmentsystemen, binden & boeien en selectie.
De Persgroep Banen en AMC Academie
Wervingswoorden is mogelijk gemaakt door De Persgroep Banen en AMC Academie. Alle abonnees van Werf& ontvangen het woordenboek automatisch met Werf& 09. Ook Werf& 09 ontvangen met het woordenboek erbij? Neem dan snel een (proef)abonnement.