Dit jaar willen we bij Werf& een nieuwe traditie beginnen, met het heus Recruitment Jaarboek. Een boek dat een overzicht moet geven van wat is geweest, en inspireert voor wat gaat komen. Uiteraard doen we dat met prikkelende visies en succesverhalen van recruiters: zij vertellen over hoe ze de strijd tegen de krapte aangaan, en wat daarbij hun grote uitdagingen zijn. Natuurlijk besteden we ook aandacht aan alle innovaties op het gebied van recruitmenttech-oplossingen, kijken we hoe de skills-revolutie zich ontwikkelt, en houden we ook die vermaledijde Generatie Z nader onder de loep.
Met prikkelende visies en succesverhalen van recruiters.
Het Recruitment Jaarboek is een uitgave van Werf& – dat in zijn inmiddels decennialange bestaan uitgroeide tot dé informatiehub voor de beroepsgroep. Uiteraard bieden wij onze (potentiële) partners mogelijkheden om zichtbaar te zijn in het jaarboek. Die mogelijkheden vind je terug in onze brochure.
Over het Jaarboek
Het is een spannend en ambitieus plan, aldus Peter Boerman, hoofdredacteur van het boek. ‘We denken dat het een goed idee is om weer eens iets tastbaars in handen te hebben. Iets om in te kunnen bladeren om je te laten inspireren. En iets om gedurende het jaar nog weer eens op te pakken en doorheen te bladeren. Met de site en de nieuwsbrief informeren we onze lezers natuurlijk elke dag over alles wat er speelt in het recruitmentvakgebied, maar met zo’n boek heb je de kans om even een stap terug te doen en eens goed indringend rond te kijken wat er in het vak gebeurt. Ik denk zelf dat daar wel behoefte aan is.’
‘In de tijd van krapte holt iedereen maar achter elkaar aan. Dan is het goed om af en toe even rust te nemen.’
Juist nu, voegt Boerman eraan toe. ‘In de tijd van krapte holt iedereen maar achter elkaar aan. Dan is het goed om juist zo tegen het eind van het jaar even rust te nemen en na te denken over wat echt belangrijk is. Vandaar ook het idee van een koffietafelboek. Dat is lekker om doorheen te bladeren, maar ook echt bedoeld om even stil te staan bij alles wat er het hele jaar gebeurd is. Wat moeten we daaruit meenemen voor de tijd die komen gaat?’
Aanmelden?
Let op: je kunt je aanmelden tot en met 28 oktober voor een plek in het jaarboek. Dit doe je door contact op te nemen met Bert van Trirum.
Daarna heb je tot 1 november om je advertentiemateriaal aan te leveren ter publicatie.