No Limit, van Ray en Anita van 2 Unlimited, wie heeft er in de jaren 90 niet op gedanst? Voor hen, maar ook voor de generatie die toen nog niet geboren was, of in elk geval nog niet dansen kon, heeft VodafoneZiggo de oude hit nu afgestoft, en in een nieuw jasje gestoken, om te laten zien dat er bij het telecombedrijf werkelijk geen onmogelijkheden zijn aan het verwezenlijken van jouw potentie. Opleidingen kiezen, carrièreswitches maken, jezelf blijven ontwikkelen tot je helemaal bent wie je wilt zijn: there’s no, no, no, no, no, no limit.
De 90’s-klassieker van 2 Unlimited moest wel in een eigentijds jasje gegoten worden voor de nieuwe campagne. Hiervoor ging VodafoneZiggo een samenwerking aan met Bas Bron, bekend als de man achter de sound van De Jeugd Van Tegenwoordig. Ook de rap in het nummer kreeg een flinke makeover en is in de nieuwe versie een aanmoediging jezelf te zijn en de spotlight te pakken. Met de track wordt ingespeeld op de 90’s revival trend. De sound van Bas Bron maakt het, met het huidige succes van het laatste album van De Jeugd, ook ‘helemaal van nu’, aldus de campagnemakers.
Let me hear you say Yeah
De regel ‘Let me hear you say Yeah’ heeft een eigen rol binnen de campagne gekregen. Het is de ‘call to action‘ waarmee het bedrijf de doelgroep uitdaagt om ja te zeggen op de kansen die er voor iedereen liggen.
De campagne werd gemaakt door Kaliber, en bevat niet alleen de video, maar zal ook terug te horen zijn op de radio,en te zien zijn in print, en out-of-home, en krijgt daarnaast ook nog testimonials en interne activatie mee. Bijzonder aan de videoclip is dat vrijwel alle acteurs, inclusief de hoofdrolspeler, ook echt werken bij het bedrijf. Een aantal medewerkers die in de clip meespelen vertellen op de careers website van VodafoneZiggo meer over hun persoonlijke drijfveren en ontwikkelingspad.
Om een impressie te geven, meer beeld uit de videoclip, die gemaakt is onder leiding van regisseurs Jonas Beck en Caio Silva, die eerder werkten met succesvolle Nederlandse artiesten als Frenna, Ronnie Flex en Bizzey:
Lees ook
- Hoe PostNL in zijn nieuwe campagne alle schakels in de bezorging samenbrengt
- De NS gaat dit keer voor de volle 100%
- Alle campagnes van de week
Ook in ‘Campagne van de week’?
Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal, en wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.