Cendris en Unique hebben recent een samenwerkingsovereenkomst voor 1 jaar gesloten.
Als ‘mantelpartner’ gaat HR-dienstverlener Unique facilitair contactcenter Cendris ondersteunen bij de werving en ontwikkeling van contactcenterpersoneel. Unique werft op basis van competentieprofielen en investeert in de training en ontwikkeling van de nieuwe callcentermedewerkers met een uitgebreid trainingsprogramma. Specifiek voor de opdrachtgevers van Cendris in de bank- en verzekeringsbranche verzorgt Unique bijvoorbeeld de verplichte Wft-opleidingen. Cendris is hierdoor verzekerd van voldoende gekwalificeerde callcentermedewerkers die aan alle wettelijke eisen voldoen.
Andere eisen
De groeiende diversiteit aan servicekanalen, de opkomst van selfservice en ontwikkelingen als pro-Active Chat hebben directe consequenties voor de functie van de agents. Er worden andere eisen gesteld aan kennis, vaardigheden en competenties. Ingrid Hiemstra, HR-manager bij Cendris: ‘Wij kiezen voor Unique vanwege de specialistische kennis en ervaring in onze branche in combinatie met een innovatieve werkwijze. Unique kent de dynamiek van onze branche en is gewend aan onze grote volumes, dat geeft vertrouwen.’
Enorm trots
Marcel Nienhuis, branchemanager Customer Care bij Unique: ‘Met meer dan 2.000 agents, verdeeld over 6 locaties, is Cendris een van de grootste facilitaire callcenters van Nederland. Cendris staat voor beleving, co-creatie en creativiteit. Precies daar hebben we elkaar gevonden. We zijn enorm trots dat wij deze organisatie mogen ondersteunen bij het realiseren van de ambitieuze doelstellingen.’