Leerkrachten gezocht: bijna 8.000 vacatures op Jobrapido voor het nieuwe schooljaar

Dat is het cijfer dat naar voren komt uit een analyse van de vacaturedatabase van Jobrapido, een grote wereldwijde vacaturezoekmachine die maandelijks 20 miljoen banen aanbiedt aan 90 miljoen geregistreerde gebruikers in 58 landen. Het bedrijf onderzoekt en analyseert continu hun uitgebreide en actuele database om meer inzicht te krijgen in de staat en ontwikkelingen van de arbeidsmarkt in Nederland en andere landen. In Nederland telt Jobrapido meer dan 1,1 miljoen geregistreerde gebruikers en worden maandelijks meer dan 500.000 vacatures gepubliceerd.

Hoogste druk in Zuid-Holland en Noord-Holland

Zuid-Holland is met 2.200 vacatures de provincie met het grootste aanbod. Noord-Holland volgt met 1.800 vacatures en op de derde plek staat Noord-Brabant met ongeveer 1.000 banen. In Utrecht en Gelderland staan daarentegen een kleine 700 vacatures open.

Grootste behoefte: docenten beroepsonderwijsprofiel en vreemde talen

In de vakken in de lerarenopleidingen is er vooral vraag naar docenten met een beroepsonderwijsprofiel, een categorie die met ruim 1.000 vacatures de eerste plaats inneemt. Docenten vreemde talen staan tweede op de verlanglijsten, met meer dan 700 vacatures, waarvan ruim 450 voor Engels taal- en letterkunde.

Docenten op het gebied van de gezondheidswetenschappen zijn met iets meer dan 300 vacatures de derde meest gevraagde categorie, gevolgd door docenten natuurkunde en techniek (elk 220). Onderaan de lijst vinden we sociale wetenschappen, strafrecht en rechtshandhaving.

‘Dankzij initiatieven van de overheid is het onderwijs voor velen weer een aantrekkelijke optie geworden’

“De laatste jaren kampt Nederland met een tekort aan leerkrachten. Dat is een gevolg van zowel economische als subjectieve factoren,” zegt Rob Brouwer, CEO van Jobrapido. “Dankzij initiatieven van de overheid om meer mensen voor de klas te krijgen is het onderwijs voor velen weer een aantrekkelijke optie geworden. Bovendien zijn de salarissen hier hoog in vergelijking met de andere OESO-landen. De verdiensten van een leraar met een paar jaar ervaring behoren hier tot de hoogste van de OESO-landen en bedragen vaak tot wel 2,5 keer het startsalaris. Daarmee biedt Nederland de hoogste salarisgroei in de OESO-economieën.* Bij dit interessante maar ook uitdagende vraagstuk is het echter ook zaak een goede koppeling van vraag en aanbod te faciliteren. Dat doen we met onze zelf ontwikkelde technologie, waarbij we kunstmatige intelligentie inzetten om mensen die in deze cruciale sector een baan zoeken een compleet overzicht van alle mogelijkheden te bieden. Daarnaast ondersteunen we werkgevers die druk op zoek zijn naar leerkrachten voor het nieuwe schooljaar,” besluit Brouwer.

Over Jobrapido

Jobrapido is ’s werelds meest effectieve vacaturezoekmachine. Als pionier in de sector zet Jobrapido een nieuwe standaard in online banen zoeken door mensen op een fundamenteel andere manier aan werk te helpen. Jobrapido inventariseert, analyseert en aggregeert vacatures over het hele web, zodat kandidaten alle relevante banen op één plek kunnen vinden. Met grensverleggende technologie en innovatieve producten maakt Jobrapido de koppeling tussen geweldige werkgevers en fantastische kandidaten. Jobrapido, opgericht in 2006, heeft inmiddels wereldwijd een succesreputatie opgebouwd. Het bedrijf toont maandelijks meer dan 20 miljoen vacatures op zijn site, wordt maandelijks meer dan 55 miljoen keer bezocht en telt meer dan 90 miljoen geregistreerde gebruikers. Jobrapido heeft zijn hoofdkantoor in Milaan en is actief in 58 landen. Het helpt de juiste kandidaten de juiste functies te vinden bij duizenden bedrijven over de hele wereld, snel en effectief. Jobrapido is sinds april 2014 onderdeel van de Symphony Technology Group (STG).

Video Recruitment Platform Cammio introduceert Stories – boost conversie met videovacatures

https://www.youtube.com/watch?v=0LbZ88eL7Pg

Recruiters kunnen in een handomdraai content creëren over bijvoorbeeld de functie, de werkplek, het team en de bedrijfscultuur. Clips van verschillende medewerkers worden samengevoegd tot één aansprekende video die via een embed code op de werken-bij pagina of in de vacature wordt geplaatst. Omdat gebruikers niet hoeven te monteren, maar wel de regie behouden, kan elke recruiter direct profiteren van de conversievoordelen die videovacatures met zich meebrengen.

“We willen het voor recruiters mogelijk maken om video in de volledige candidate journey in te zetten, en niet uitsluitend in employer branding campagnes of videosollicitaties. Met Cammio Stories maken wij video beschikbaar op vacatureniveau. De oplossing op het Cammio platform helpt hiring teams en recruiters samen kandidaten te overtuigen”, legt Walter Heuber, medeoprichter en CEO van Cammio, uit.

Video verhoogt conversie tot wel 80%

Het is bekend dat het gebruik van video op een landingspagina de conversie tot wel 80% kan verhogen. De productie van de content kan echter ook erg duur, ingewikkeld en tijdrovend zijn, waardoor recruiters vaak niet de middelen hebben dit voor elke specifieke vacature in te zetten. Cammio Stories biedt een cloud-based softwareoplossing, waarmee meerdere collega’s gezamenlijk, zonder enige vorm van montage, vacaturevideo’s kunnen produceren. Op het platform bepalen recruiters de condities van de video, zoals de lengte van de individuele clips. Hierbinnen vragen zij direct de content op bij collega’s, die op hun beurt via Stories de video’s creëren en uploaden. Dit wordt vervolgens samengesteld tot één authentieke video die direct klaar is om te delen. Zo krijgen potentiële kandidaten een oprechte impressie van de functie en bijvoorbeeld de toekomstige collega’s en de werkplek.

De tijd van de geschreven vacature is voorbij

Verschuiving naar video

“De tijd van de geschreven vacature is voorbij. Video heeft zich al bewezen als effectieve methode waarbij kandidaten solliciteren op basis van hun persoonlijkheid. Met Cammio Stories kunnen organisaties nu ook hun persoonlijkheid tonen!”, aldus Walter Heuber. “Er is een duidelijke verschuiving gaande, online wordt video meer en meer de standaard manier van communiceren. Ten tijde van een ‘war for talent’ kunnen werkgevers niet achterblijven.”

Cammio Stories belooft hogere conversieratio’s en een authentieke introductie van het employer brand om tot betere matches te komen. Vanaf vandaag is het wereldwijd beschikbaar voor Cammio klanten.

Talentsoft wil maar liefst 250 nieuwe werknemers werven

Talentsoft is in Europa een bekende aanbieder van software op het gebied van learning en human capital management. Begin dit jaar haalde het bedrijf 45 miljoen euro op, en aan het eind van dit jaar is een omzet van 90 miljoen euro het doel.

Aan het eind van dit jaar is een omzet van 90 miljoen euro het doel.

Maar daarvoor zijn dus wel veel nieuwe medewerkers nodig. In totaal gaat het om de werving van 250 nieuwe medewerkers, van wie dus 15 in Nederland. Tegen de zomer van 2020 moet dit doel bereikt zijn.

Vooral technische profielen

‘Gemiddeld kiezen jaarlijks wereldwijd 300 nieuwe organisaties voor Talentsoft. Dit betekent veel nieuwe implementatieprojecten voor onze teams’, aldus Nick Geurds International Field Marketing Director van Talentsoft. ‘Om onze groei en onze 2.000 klanten te ondersteunen, zijn we vooral op zoek naar technische profielen ter ondersteuning van innovatie en HRIS-consultants als support op de projecten van onze klanten.’

Talentsoft kent momenteel 9 miljoen gebruikers (in 27 talen) over de hele wereld.

Talentsoft kent momenteel 9 miljoen gebruikers (in 27 talen) over de hele wereld. Het digitale platform biedt een combinatie van HR-kerntaken en kant-en-klare dashboards voor HR-analyses en combineert software op het gebied van competentiemanagement, loopbaanpaden en leermogelijkheden. De applicatie omvat de hele cyclus voor talentmanagement: van werving tot onboarding, prestatiemeting, beoordeling, ontwikkeling van competenties, leren en compensatie.

Meer weten? Kijk hier.

Indeed neemt ClickIQ over

richard collins clickiqClickIQ is een platform dat zich specialiseert in geautomatiseerde vacatureplaatsingen, op basis van AI. Het bedrijf is opgericht in 2017 door Beverly Shaw en recruitment-veteraan Richard Collins (foto), die enige maanden in Nederland nog een presentatie gaf.

De belofte van ClickIQ is dat het de beste kandidaten op een kosteneffectieve manier weet te bereiken, dankzij de technologie die continu en in realtime de uitgaven in de gaten houdt.

‘Innovatieve oplossing’

‘Het ClickIQ-team heeft een innovatieve oplossing gebouwd om de uitgaven aan job advertising te optimaliseren, zowel om actieve als latente werkzoekenden te bereiken’, aldus Maggie Hulce, SVP Sales Strategy bij Indeed. ‘Samen zullen we onze rol versterken om klanten snel en betaalbaar gekwalificeerde kandidaten – en uiteindelijk ook hires – te kunnen leveren.’

‘Met de hulp van Indeed willen we dit model naar werkgevers over de hele wereld opschalen.’

Ook Collins toont zich opgetogen met de overname: ‘In Indeed vinden we een partner die helemaal past bij onze missie en zakelijke doelen. We willen een technologieplatform bieden dat bedrijven betaalbare resultaten biedt, naast meer inzicht en meer controle over hun budgetten. Met de hulp van Indeed kijken we ernaar uit om dit model naar werkgevers over de hele wereld op te schalen.’

De tweede in korte tijd

Het is al de tweede spraakmakende overname van Indeed in korte tijd. Eind mei maakte de vacaturezoekmachine de overname van recruitmentplatform Syft bekend.

Uitzendbureau Get Work in zee met RecruitNow

Kandidaten verwerken, matchen en plaatsen. Vanaf nu kan uitzendbureau Get Work het een stuk sneller doen. Het uitzendbureau heeft namelijk gekozen voor een nieuw recruitmentsysteem: RecruitNow | Cockpit, de recruitmentsoftware voor uitzenders. Door deze samenwerking wordt het recruitmentproces van Get Work makkelijker en sneller. Bovenal is er meer tijd om nóg persoonlijker contact te leggen in de regio midden- en oost-Nederland, waar het bureau actief is.

‘We laten systemen steeds meer voor ons werken, zodat wij het nog meer over mensen kunnen hebben.’

Renée Gosschalk, marketingmanager bij Get Work, licht toe hoe deze samenwerking bijdraagt aan het verwezenlijken van hun ambitie: ‘We willen meer impact hebben in de regio en echt van toegevoegde waarde zijn voor onze doelgroep. Daarom laten we systemen steeds meer voor ons werken, zodat wij het nog meer over mensen kunnen hebben.’

Persoonlijker worden door te werken met systemen

Meer tijd voor persoonlijk contact met de klanten en uitzendkrachten, juist door te werken met een goed recruitmentsysteem: het is één van de belangrijkste punten op de agenda van Get Work. Maar ook het plaatsingspercentage verhogen door meer te doen met hun huidige data en snel inzicht hebben in de ROI zijn doelstellingen die het bureau met RecruitNow | Cockpit vervult.

De communicatie onderling wordt eenvoudiger. Zo houden zij daadwerkelijk meer tijd over.

Dankzij de software hebben intercedenten minder verschillende applicaties nodig om hun werk goed te kunnen uitvoeren. De communicatie onderling wordt ook eenvoudiger. Zo houden zij daadwerkelijk meer tijd over. De matchsuggesties op harde en zachte criteria die automatisch voor de beste matches zorgen, verregaande integraties met derden partijen zoals bijvoorbeeld Jobdigger en de integratie van conversaties in één voor iedereen toegankelijk systeem, hebben Get Work voor Cockpit laten kiezen. Daarnaast is het een gebruiksvriendelijk systeem, omdat het met én voor gebruikers ontwikkeld is. Ook de cultuur van RecruitNow speelde mee, aldus Gosschalk. ‘Onze culturen passen erg goed bij elkaar. Dit heeft ook een belangrijke rol gespeeld bij de keuze voor Cockpit.’

Lees ook:

Foto boven, van site Get Work

Magnet.me haalt nieuwe financiering op bij (klant) Rabobank

Magnet.me ontving in 2017 al 1 miljoen euro aan investeringen en heeft die gebruikt om om te investeren in een versnelde groei in het Verenigd Koninkrijk, waar het momenteel de grootste carrièrewebsite voor studenten is.

Het bedrijf telt nu meer dan 200.000 gebruikers en heeft 2.500 bedrijven die talent aantrekken via Magnet.me

Het bedrijf telt nu meer dan 200.000 gebruikers en heeft 2.500 bedrijven – waaronder de Rabobank – die talent aantrekken via Magnet.me. Het bedrijf zorgt voor een innovatieve en laagdrempelige manier om studenten en afgestudeerden in contact te brengen met werkgevers, en helpt hen zo een stage of baan te vinden die goed bij hen past.

‘Al veel bereikt’

De Rabobank ondersteunt innovatieve ondernemingen en erkent het belang van deze steun voor met name start- en scale-ups. Fabian Groeneveld, accountmanager in het Startup & Scale-up team van Rabobank: “De constante ontwikkeling en gerealiseerde groei van Magnet.me tonen aan dat ze weten waar innovatie binnen recruitment het verschil maakt en hoe ze dit moeten aanpakken. Ze hebben al veel bereikt en dat heeft vertrouwen gecreëerd. Het is een goed voorbeeld van het soort innovatieve ondernemingen dat de Rabobank graag financiert.”

‘Deze financiering zal gebruikt worden om een stap te maken naar de markt voor young professionals.

De financiering gaat Magnet.me helpen om volgende stappen binnen zijn groei te bewerkstelligen. Medeoprichter Freek Schouten: “We zijn trots op het feit dat de Rabobank achter ons staat. Deze financiering zal niet alleen gebruikt worden voor verdere groei in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, maar ook om een stap te maken naar de markt voor young professionals. Dat is een logische stap en een mooie kans om die markt te vernieuwen.”

Foto: oprichters Vincent Karremans (32), Freek Schouten (33) en Laurens van Nues (32) met een vertegenwoordiger van de Rabobank.

Lees ook:

Intelligence Group live in de VS

‘Bij Intelligence Group werken we dagelijks om de nationale en internationale arbeidsmarkt dichter bij elkaar te brengen met behulp van data. Naast het continu verbeteren van onze data en producten, zijn we altijd op zoek naar het verleggen van onze grenzen,’ aldus Gijs de Haas van Dorsser, managing director van Intelligence Group.

‘Pas aan het begin van dit jaar besloten we om de VS toe te voegen aan ons dashboard. Dat we nu al live zijn en onze collega’s onze bevindingen presenteren in Denver, maakt me erg trots.’ Het internationale dashboard heet nu nog het European Recruitment Dashboard, maar zal binnenkort van naam veranderen door deze internationale ontwikkelingen.

Juist de kleine verschillen tussen landen en kandidaten kunnen het verschil maken in de strijd om talent

De kracht van data

Tijdens de presentatie deelde Maaike Kooter, Manager Business Innovation bij Intelligence Group, enkele interessante inzichten over kandidaten, de kracht van data en het belang van relevante content. Juist de kleine verschillen tussen landen en kandidaten kunnen het verschil maken in de strijd om talent. Door het aanpassen naar lokale standaarden, het verbeteren van de candidate experience en door uw doelgroep echt te leren kennen. Deze verschillen zijn er niet alleen per land, maar ook per beroep, leeftijdscategorie, geslacht, opleidingsniveau, beroep, enzovoorts.

Grote Nederlandse investeerder stort zich op assessment-markt met Zweedse overname

De overname is de eerste investering van de Nederlanders sinds ze in mei 2019 in Stockholm een kantoor openden.

Assessio is opgericht in 1954 als psychologisch onderzoeksinstituut. In 1991 werd het bedrijf overgenomen door de in Zweden wonende Schotse academicus en ondernemer Professor Hunter Mabon. Onder de vlag van de Mabon-familie groeide Assessio uit tot een marktleider in datagedreven talent-assessments. Assessio bedient op dit moment meer dan 1.600 klanten in 30 landen en doet dit vanuit kantoren in Stockholm en Oslo en via een wereldwijd partnernetwerk.

Bekende testen als MBTI, Hogan en 16pf

Assessio ontwikkelde het innovatieve Ascend Platform, een Software-as-a-Service (SaaS)-oplossing, dat klanten helpt met het vinden en beoordelen van huidig en toekomstig personeel. Daarnaast heeft Assessio de Scandinavische markt ontwikkeld voor de bekende testen als MBTI, Hogan en 16pf. Voorbeelden van klanten zijn Randstad, PostNord, NorgesGruppen, Swedbank, Poolia en Adecco. De tests van Assessio zijn beschikbaar in zo’n 25 talen.

Schaarste drijft groei aan

Schaarste in talent, een groeiende behoefte om werknemers langer te binden, de vraag naar leiderschapskwaliteiten en datagedreven talentmanagement worden allemaal gezien als groeifactoren voor de markt van assessments. Goede assessmenttechnologie moet klanten helpen het gedrag en de prestaties van medewerkers te voorspellen, recruitment te verbeteren en de kosten gerelateerd aan personeelsverloop te verminderen.

‘Datagedreven talentmanagement wordt gezien als groeifactor voor de markt van assessments.’

Assessio helpt klanten ook met leiderschap ontwikkelen, teams samenstellen, samenwerking in teams verbeteren, training en ontwikkeling, getalenteerde medewerkers behouden en de feedback in een organisatie verbeteren.

Mogelijk ook overnames in Nederland

De steun van het Nederlandse Main Capital Partners moet ervoor zorgen dat Assessio verder kan groeien in de Europese markten. Het doel is uiteindelijk om een internationale marktleider in talent-assessment-SaaS-oplossingen te worden. Charly Zwemstra, managing partner Main Capital Partners: ‘Wij zien veel mogelijkheden om Assessio te ondersteunen in verder groei. Hierbij zetten we in op verdere productontwikkeling en uitbreiding in Europa, zowel organisch als via overnames in markten als de Benelux en de Duitstalige landen.’

Lees ook:

Steam op World Employer Day 2019

Terwijl het ene Steam-team op Werf& Live espresso’s en cappuccino’s stond uit te delen, was een ander Steam-team in Lissabon op de World Employer Branding Day. Beide events vielen op 16 mei, waardoor het bedrijf de krachten dit jaar moest verdelen.

De World Employer Branding Day werd voor de vierde keer georganiseerd en is zowel in volume als inhoudelijk aan het groeien. Dit jaar waren er zo’n 750 mensen uit 45 landen.
Cases en verhalen waren er van onder meer Facebook, Netflix, Indeed en Top Employers. Presentaties die we ook in Nederland wel eens hebben gezien tijdens de Employer Branding Summit of Werf& Live. Het werd interessanter bij de internationaal georiënteerde cases van Mars en Accenture. Hoe ontwikkel je een EVP en één krachtig employer brand voor een organisatie als Accenture, waar wereldwijd zo’n half miljard mensen werken?

Moet je erbij zijn?

Natuurlijk is het interessant ook de verhalen van andere landen te horen. Voor Steam was het leuk te zien hoe het Engelse bureau Tonic campagnes maakt voor de Britse Defensie en politie. Tegelijkertijd zien ze dat in veel landen het creatieve niveau nog om te huilen is.
Vaak overstijgt dat niet het ‘stockfotoniveau’. Als je met je organisatie met name in Nederland actief bent, heb je aan de Employer Branding Summit en Werf& Live genoeg en voegt dit event inhoudelijk onvoldoende toe. Ben je een internationale speler op een schaal als Mars of Accenture, dan is het zeker de moeite waard. En, eerlijk is eerlijk, aan de afterparty kunnen de Nederlandse events niet tippen…

Hoe verleiden de winnende bureaus hun kandidaten in 2019?

Op 18 juni 2019 organiseert Werf& voor het eerst een Jaarcongres Bureaurecruitment, speciaal gericht op alle trends en ontwikkelingen in het verleiden van kandidaten.

In de huidige arbeidsmarkt geldt als nooit tevoren dat degene die de kandidaat heeft, de opdracht heeft. Het gevecht om de kandidaat is in volle hevigheid losgebarsten. Wie zijn de nieuwe winnaars? Op 18 juni vertellen een aantal van die winnaars in Utrecht hoe zij het hart van de doelgroep weten te veroveren. Welke strategie, data en technologische tools gebruiken zij daarvoor? Denk daarbij aan onderwerpen als:

  • De opkomst van platforms als gewild oriëntatiekanaal voor zelfstandigen en millennials
  • Pay-Per-Performance: nieuwe betaalmodellen, de ‘inkoop’ van sollicitanten
  • Smart Vacancies, als het antwoord op slechte niet-scorende vacatureteksten
  • Waarom nog searchen als je ook gematchte huntlijsten kunt krijgen?
  • Hoe plan je bureaurecruiters op basis van data, haalbaarheid en capaciteit?
  • Met originaliteit win je het hart van de lastige doelgroepen.
  • Flex eats fixed for breakfast: waarom bureaurecruiters winnen van de corporates
  • Mobile en ‘solliciteren in één klik’ levert 8x meer sollicitanten op

Kanteling in de markt

Momenteel is een kanteling in de markt te zien. Van praten zijn we gegaan naar ‘doen’. De nieuwe technologie is geïmplementeerd en de vruchten worden geplukt. Matches vinden automatisch plaats. Vacatureteksten worden geoptimaliseerd met behulp van algoritmes en de mobiele behoeften van de kandidaat komen centraal te staan. Bureaus en bureaurecruiters nemen daarin het voortouw en dat legt hen geen windeieren. Daarom is het Werf& Jaarcongres Bureaurecruitment niet alleen een must voor bureaus, bureaudirecteuren en -recruiters, maar ook voor de slimme en vooruitstrevende corporate recruiter die wil leren van wat er in de bureauwereld gebeurt.

Een paar highlights

Een paar highlights van het Jaarcongres Bureaurecruitment:

  1. Behalve met tech, is het de persoonlijke aandacht, de originaliteit en het lef waarmee je talent weet te verleiden. Dag1 en Het Nieuwe Recruitment zijn twee bureaus die dit bijna tot kunst hebben weten te verheffen en erover komen vertellen.
  2. Platforms springen handig in op een aantal van de belangrijkste drivers van millennials, namelijk: geld en flexibiliteit. De millennial wil regie op zijn opdracht- en werkgeverskeuze, net zoals de interim professional dat wil. Via platforms als YoungOnes en Planet Interim worden jaarlijks al tienduizenden professionals bemiddeld en dit aantal groeit snel. Wat betekent deze ontwikkeling?
  3. We gaan van post & pray, of: betalen per klik, naar de inkoop van sollicitanten. Je betaalt als bureau alleen nog maar als de sollicitant ook daadwerkelijk solliciteert. Een sollicitant kost tegenwoordig soms nog maar enkele euro’s. Het pay-per-performance-model gaat serieuze impact hebben op de manier hoe bureaus hun inbound marketing gaan organiseren. Jobboost.io zal hierop een mooie introductie geven.

Lees ook:

Talmark schakelt hulp in van regisseur Martin Koolhoven voor employer brand-video’s

Martin Koolhoven is een van Nederlands meest succesvolle filmmakers, bekend van kaskrakers als Het Schnitzelparadijs en Oorlogswinter. Hij maakte zijn internationale debuut met de film Brimstone, de eerste Nederlandse western die aan meer dan tachtig landen werd verkocht. Met 22 gouden kalveren op zak is Martin de aangewezen persoon om te vertellen over de Art of Storytelling. Een must have voor het succesvol uitdragen van je employer brand.

VideoNOW in Tuschinski

In samenwerking met Talmark zal Martin Koolhoven tijdens VideoNOW inzichten geven in het maken van film en het vertellen van een goed verhaal. Tijdens VideoNOW komt wervend Nederland en België samen voor een middag vol video inspiratie, praktische tips en innovatie in Pathé Tuschinski, Amsterdam.

Klik hier voor tickets en info VideoNOW.

Koninklijke Schiphol Group kiest voor Berenschot & eelloo

Na een uitgebreid tendertraject heeft de Schiphol Groep gekozen voor contractering van Berenschot & eelloo voor het verzorgen van live en e-assessments.

De doelen van Schiphol zijn het krijgen van best-in-class ondersteuning op verschillende strategische HR-thema’s (zoals Talent Management, Strategic Workforce Planning en Learning Agility) en om de randvoorwaarden voor een data driven HR-beleid te realiseren. Met de combinatie Berenschot & eelloo bieden we Schiphol Group vanaf 1 juni een high tech & high touch benadering waarbij een mensgerichte, hyperpersoonlijke aanpak het uitgangspunt is van alles wat we doen.

Een healthy toast op de samenwerking met Matthijs Verburg (eelloo), Rik Duursma (Berenschot), Heleen Kuijten-Koenen (Schiphol Groep), Anke Wijnen (Schiphol Groep), Peter Edelman (Berenschot) en Marjolein Wieman (eelloo)!