Gem. leestijd 3 min  700x gelezen

Tycho van Paassen (VONQ): ‘Betalen voor resultaat, daar geloof ik 100% in’

Recruitment wordt steeds meer een vak voor marketeers, ziet VONQ-oprichter Tycho van Paassen. Met oog voor bijvoorbeeld data en programmatic advertising. De reis van de kandidaat wint daarbij ook aan belang. ‘Ik ben echt trots op onze direct apply-functionaliteit. Dat scheelt zomaar honderden procenten aan conversie.’

Tycho van Paassen (VONQ): ‘Betalen voor resultaat, daar geloof ik 100% in’

Recruitmentmarketing mag dan als een best hippe term klinken, volgens VONQ-oprichter Tycho van Paassen is de gedachte erachter al best oud. ‘Toen wij 16 jaar geleden startten, begon het al belangrijk te worden. Wij zagen toen al dat recruiters geen marketeers zijn, maar het wel zouden moeten worden. En eigenlijk geldt dat nog steeds.’

‘Omdat technologie steeds belangrijker wordt, zijn we denk ik relevanter dan ooit.’

En aan VONQ om dan de technologie te leveren om dat marketingproces te ondersteunen. Bijvoorbeeld door vacatures snel te kunnen doorplaatsen vanuit het ATS van de klant naar...

Dit artikel gratis lezen?

Dit artikel is alleen beschikbaar voor Werf& Pro leden.

Waarom een Werf& Pro account super handig is:

  • Je krijgt toegang tot exclusieve content.
  • De homepage wordt aan de hand van jouw voorkeuren weergegeven.
  • Je ontvangt 2 keer per week onze nieuwsbrief;
  • Je krijgt 10% korting op al onze events*
  • Je ontvangt speciale aanbiedingen van onze partners.
  • Je download gratis het Jaarboek 2022/2023

*Exclusief RLN events

Maak binnen 1 minuut een gratis Werf& Pro account.

Registreren Al een account? Log dan hier in

Deze site onthoudt via een cookie die geplaatst wordt bij inloggen dat gebruikers na 48 uur weer worden uitgelogd. Als je het ‘remember me‘ vinkje aanzet onthoudt de site het voor 14 dagen. Dit geldt niet als je hebt ingesteld in je browser dat wanneer je deze site sluit je  ook meteen je cookies wist.

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners