Arbeidsmarkt-communicatie

Op deze pagina zijn alle artikelen gebundeld rondom het thema communicatie naar de arbeidsmarkt. Dat kan zowel betreffen communicatie naar externe doelgroepen, als naar interne doelgroepen. Maar in elk geval is duidelijk dat het steeds gaat om communicatie over het werkgeverschap. Er zijn een drietal doelstellingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie: het werven van nieuwe medewerkers (directe werving); het contact onderhouden met huidige, potentiële en oud-medewerkers; en het positief beïnvloeden van het werkgeversimago.

Actuele evenementen

Expert Programma Arbeidsmarktcommunicatie & Employer Branding

23 januari 2025 Weena 200, Toren C, Derde etage

In samenwerking met De Werkgeversarchitecten organiseren wij voor de meer ervaren arbeidsmarktcommunicatieprofessionals het Expert Programma Arbeidsmarktcommunicatie & Employer Branding. Ben ...

Bekijk event
Lees meer over Expert Programma Arbeidsmarktcommunicatie & Employer Branding

Masterclass Hoe maak ik een EVP?

03 februari 2025 Weena 200, Toren C, derde etage

Bouw aan een EVP die jouw organisatie écht weerspiegelt. Leer hoe je unieke eigenschappen kunt inzetten in een duidelijke ...

Bekijk event
Lees meer over Masterclass Hoe maak ik een EVP?

Onze partners Bekijk alle partners