How three recruitment teams are making their data work for them!

In this webinar, we share some essential building blocks for successfully using data in a recruitment environment.

During the webinar, we will interview three recruitment teams to understand how they are actually succeeding by working on these building blocks.

The program:

  • 10.30 Welcome and introduction by our host Maurice Coulier
  • 10:35 Presentation | Dirk Meeuws, COO & CTO, OnRecruit
  • 10:50 Interview #1| Steven Vastenhoud, Data & Intelligence Manager, Building Heroes
  • 11:00 Interview #2| Roy Treffers, Senior Marketeer, VNOM
  • 11:10 Interview #3| Egon Schilders, Resource Manager, Velde
  • 11:20 Q&A
  • 11.30 end

Webinar: vergroot de motivatie en betrokkenheid van je medewerkers

Word jij ook een Expert in Engagement?
✔ Je medewerkers motiveren en inspireren
✔ Leidinggeven écht leuk maken
✔ Betrokkenheid creëren binnen je team
✔ Medewerkers laten meebewegen
✔ Tevreden klanten via happy medewerkers

In 1 uur leren we je hoe je de productiviteit en betrokkenheid verhoogt van je medewerkers. Via tips en inzichten. Laat je inspireren. Jij luncht, wij praten. Ben je uitgegeten? Dan ga je als betere, meer bewuste manager de middag in. Klaar om je medewerkers te inspireren en motiveren. Sta jij open voor nieuwe inzichten om leidinggeven makkelijker te maken? Het geeft je de kans om eigenaarschap te ontwikkelen bij je team, zodat jij ook eens op tijd je laptop kan sluiten.

Expert talk: “Quality of Life at Work & remote working!”

As a professional do you find it challenging to maintain your quality of life at work in the current context? What is the ideal balance between your own well-being and those of your colleagues?
The feeling of being isolated, disconnected or abandoned can appear and concern each of us. Knowing how to set good practices to avoid professional risk due to this fast move into remote work is precisely the goal of this interactive webinar. It is designed to benefit both managers and employees. To help you face this unique challenge, Undutchables is happy to welcome Sophie Grünfelder an international consultant and researcher in HR. She supports quality of work life, sustainable leadership and ways of developing a responsive management (top management and middle management). During the last months, Sophie Grünfelder helped several international teams (in The Benelux and France) to improve their remote-work skills and increase organizational resilience in the face of Covid-19. She teaches e-leadership and full-remote-work management methods to both academics and professionals.

During this webinar, she will answer practical questions from participants and offer tips around the following topics:

  • How to work well on your own remotely, preserving a good quality of work-private life balance ?
  • How to collaborate well remotely with the rest of your team, paying individual attention to efficiency and well-being ?
  • How to manage your team remotely, harmonize & coordinate each team member with a tailored approach – including management of employees’ distress (signals & solutions)?
  • How to (e-)meet effectively respecting everyone’s expectations and promoting collective satisfaction?

Recruitment Tech Event 2020

Ontdek hoe technologie jouw recruitment kan optimaliseren tijdens het Recruitment Tech Event. Hét toonaangevende event over de recruitmenttechnologie van morgen. Met inspirerende keynotes, recruitment tech cases, de laatste trends en de uitreiking van de Recruitment Tech Awards 2020.

Recruitment Tech Innovation Show

Op donderdag 12 november vindt het gratis online pre-event ‘Recruitment Tech Innovation Show’ plaats. Tijdens deze Show staan de technologische innovaties van verschillende recruitmentleveranciers centraal. In een live talkshow gaat Martijn Hemminga, oprichter van Recruitment Tech, in gesprek met leveranciers over innovaties in ons vakgebied in 2021 en verder.

IndeedWorks

Recruitment zal sinds 2020 waarschijnlijk nooit meer hetzelfde zijn. De manier waarop we met elkaar werken verandert. We werken vaker op afstand, technologie speelt een cruciale rol en prioriteiten verschuiven. Verbinding en voldoening zijn belangrijker dan ooit. Voor HR en recruitment levert dit de nodige uitdagingen op. Want hoe trek je ook in deze bijzondere tijden de juiste mensen aan? Hoe word je top-of-mind bij kandidaten en verbind je talent met jouw organisatie als je elkaar niet (altijd) persoonlijk kunt ontmoeten?

In dit online event delen we ervaringen en gaan we op zoek naar antwoorden. We laten zien hoe je in deze continu veranderende wereld toch de juiste medewerkers kunt blijven aantrekken, stimuleren en behouden. Je ontdekt hoe je ook op afstand een indrukwekkende candidate journey biedt en een toekomstbestendige recruitmentstrategie inricht. En we geven tips om de medewerkerstevredenheid te vergroten, zodat waardevol talent graag bij je blijft werken.

Als klap op de vuurpijl laat illusionist Victor Mids zien hoe je met onvervalste Mindf*cks het brein van je doelgroep beïnvloedt.

Na afloop bruis je van de inspiratie om dit alles toe te passen in je eigen recruitmentstrategie.

Recruitment Tech Demo_Day online

Recruiter in België? Oriënteer je donderdagnamiddag 15 oktober gratis online op de nieuwste tools voor rekrutering op Demo_Day Online. Laat je vanaf huis of kantoor bijpraten door experten en 20 verschillende leveranciers uit binnen- en buitenland tijdens pitchInterviews, demo talks en speeddates.

Voor meer informatie, het programma en gratis aanmelding kijk je hier>>

Bullhorn EngageX Europe

Meld je nu aan voor één van de hoogtepunten op de recruitment calender van 2020: EngageX Europe. De digitale editie van het jaarlijks terugkerende Bullhorn congres Engage is dit jaar naar een hoger niveau getild. Met in totaal 7 breakout tracks zit er voor iedereen een interessante sessie tussen. En met dit jaar maar liefst 3 sprekers uit Nederland: Wim Davidse, Hans Scheers en Dinette Koolhaas delen hun visie op de markt. En het beste? Het is GRATIS! Meld je snel aan.

Webinar Structurele instroom: de invloed van een social campagne

Al je toekomstige medewerkers zijn te vinden op platforms als LinkedIn, Facebook, Snapchat, YouTube en Instagram. Social media is daarom dé manier om jouw doelgroep te bereiken. Bijvoorbeeld met een employer branding campagne, doelgroepcampagne of jobmarketing. Maar waar te beginnen? Welk verhaal ga je vertellen? En hoe bereikt dit verhaal jouw doelgroep?

In dit Webinar geven Kim Lokhorst – Social Media Expert bij Brockmeyer –, Lindy Hage en Marleen Starrenburg – Interim Recruitment Marketing Specialisten bij YOBZ – jou handvatten om aan de slag te gaan met een unieke social recruitmentcampagne!

Na het volgen van deze webinar heb jij het antwoord op o.a. deze vragen:

  • Hoe bereid ik mijn campagne voor?
  • Hoe ontwikkel ik een onderscheidend conceptverhaal?
  • Hoe richt ik mijn campagne in m.b.v. het AIDA model?
  • Hoe analyseer ik de data uit de campagne?

Cornerstone Convergence 2020 Unbound Virtual Conference!

Het jaarlijkse event van Cornerstone heet Convergence. Dit jaar wordt het een speciale ‘Unbound’ versie, die op 3 continenten tegelijk, 2 dagen achter elkaar, 16 en 17 september, maar helemaal gratis te volgen is. Na de recente overname van Saba is er dit jaar extra veel productnieuws te zien met de nieuwste Talent Management oplossingen.

Een Global, Unbound event
Het evenement van dit jaar is een beetje anders. Op 16 en 17 september brengt de geheel nieuwe, volledig virtuele Cornerstone Convergence Unbound de knapste koppen op het gebied van HR, Learning en Development bij elkaar om te onderzoeken hoe we het denken van gisteren kunnen herzien en vervangen door nieuwe perspectieven die nodig zijn voor onze nieuwe werkwereld. Deelnemers van over de hele wereld zullen een volledig gratis virtuele ervaring delen rond het thema van ongebonden denken in remote werken.

“We zijn er trots op ons jaarlijkse Convergence evenement aan te passen en alle innovatie en frisse perspectieven naar een virtuele ruimte te brengen”, aldus Phil Saunders, CEO van Cornerstone. “Vrij van elke locatie, stad of schema, zal het evenement van dit jaar bedrijfsleiders over de hele wereld helpen het geheim te ontrafelen om in deze nieuwe wereld van werk te gedijen en een ongeëvenaarde ervaring voor hun mensen te creëren.”

Dit speciale evenement biedt twee dagdelen met inspirerende keynotes en informatieve breakout-sessies, evenals leuke en boeiende netwerkactiviteiten. Deelnemers kunnen een gepersonaliseerde convergentie-ervaring opbouwen uit bijna 50 sessies, verdeeld over twee tijdzones. En als de eerste virtuele Convergence kunnen deelnemers vanaf elke locatie deelnemen aan de conferentie.

Bold thinkers, Keynotes, Client spotlights en Product Tours
Op beide ochtenden van 16 en 17 september kun je je eigen programma stellen uit vele sprekers en demo’s. Tijdens de lunch kun je netwerk bij ronde tafels, check-in’s en workshops om zelf aan de slag te gaan. Bekijk het hele programma en schrijf je gratis in om bij deze wereldspeler in de Talent Management suites een kijkje in de keuken te nemen.

Webinar: Google for Jobs – Opfriscurcus

Monsterboard is officieel Google lanceringspartner en heeft aan de achterkant nauw samengewerkt met het Google tech team.

In dit gratis webinar gaan we dieper in op hoe Google For Jobs het reruitmentlandschap zal veranderen en geven we je een stappenplan zodat je weet wat je moet doen zodat jouw vacatures ook profiteren van extra zichtbaarheid.

Sprekers tijdens het webinar:
Mark Teerink – Customer Experience Specialist (Monsterboard)
Bastiaan Vercouteren – SEO specialist (Blogkracht)

De volgende onderwerpen zullen aan de orde komen:
* Wat is de Google Job Search Experience?
* Welke vacatures toont Google?
* Hoe kun je je zichtbaarheid vergroten?
* Stappenplan Google Job Search Experience

Webinar: Handmatig zoeken naar leads en vacatures is verleden tijd!

Op 10 september 2020 nemen Dean Versteeg (Tigris) en Loek van Soest (Jobdigger) je mee in de voordelen van de integratie van Jobdigger in de software van jouw uitzend- of detacheringsorganisatie.

Efficiënt, actueel en tijdbesparend

Met deze integratie kun jij een groot deel van jouw recruitmentproces automatisch laten verlopen. Haal direct relevante leads én vacatures binnen die passen bij jouw zoekprofiel(en). Maak daarnaast je ATS en CRM systeem compleet met de arbeidsmarktdata van Jobdigger. Benieuwd hoe het werkt en welke voordelen de integratie nog meer oplevert? Meld je aan voor het gratis webinar en laat je meenemen in de mogelijkheden.

Voor meer informatie en om je in te schrijven klik je hier>>