In een wereld die steeds nadrukkelijker om veiligheid vraagt, moet Defensie jaarlijks ruim 4.000 mensen werven. En dat binnen zeer verschillende doelgroepen, met uiteenlopende niveaus en vakgebieden, zowel militairen als burgermedewerkers. Defensie wil met haar campagnes nauw aansluiten bij de belevingswereld van de wervingsdoelgroepen.
‘We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten.’
Een mooie opdracht dus voor Steam, als strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie. Maarten Kuipers, creative director van Steam: “We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten. We kijken ernaar uit om opnieuw impactvolle communicatie te maken voor de krijgsmacht.”
Beeld boven: uit de vrouwencampagne van Defensie, die Steam eerder maakte. Hieronder: een video uit de recente officierencampagne.
Lees ook
- Je gewone baan &reservist (inzending Steam / Defensie)
- Defensie-account is opnieuw een prooi voor Steam