Steam is opnieuw uitverkoren als strategisch creatief reclamebureau voor de arbeidsmarktcommunicatie van de Luchtverkeersleiding Nederland.
Dit is de uitkomst van een Europese aanbesteding rondom de werving van luchtverkeersleiders. Steam werkte eerder voor LVNL, maar raakte het account bij de vorige aanbesteding kwijt. Nu kiest de luchtverkeersleiding dus wel weer opnieuw voor Steam.
Doel is voldoende geschikte kandidaten te werven voor de opleiding tot luchtverkeersleider
Direct aan de slag
Het in arbeidsmarktcommunicatie gespecialiseerde Amsterdamse bureau gaat direct voor LVNL aan de slag. Doel is voldoende geschikte kandidaten te werven voor de opleiding tot luchtverkeersleider. Ook de job branding van het vak hoort bij de taken.
Nieuwe creatieve voorstellen en activaties
Steam zal onder andere huidige campagnes continueren en binnen de bestaande thema’s nieuwe creatieve voorstellen en activaties ontwikkelen. Het gaat hierbij om de campagne met de pay-off ‘Take Control, word luchtverkeersleider’, die de afgelopen jaren doorvertaald is naar het thema ‘Laat de luchtverkeersleider in je los’.
Meer van zulke verhalen?
Lees elke week de Nieuwsbrief van Werf& en blijf op de hoogte van alles wat er gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment! Doe het nu, het is gratis en je mist nooit meer iets!