Mirthe Wildeman is partner bij UP en heeft een achtergrond in arbeidsbemiddeling waarin zij in haar laatste rol verantwoordelijk was voor het Nationaal Recruitment Center van Manpower. Zij is nu bijna vijf jaar verbonden aan UP en heeft een expertise op copy en social media. Ook is zij sinds 2023 verbonden aan de Academie voor arbeidsmarktcommunicatie als docent voor de leergang Recruitment Marketing & Automation.
Haar overtuiging is dat de traditionele manieren van werven niet meer volstaan en je het als organisatie slimmer kan doen door online kanalen voor je te laten werken. Haar passie? Campagnes en content creëren waarmee je direct bijdraagt aan de groei van organisaties.
Mirthe op het Festival
Mirthe verzorgt samen met Margot Rouwhorst de sessie ‘AI-driven Content & Design in Recruitment Marketing Automation‘ – sessie 2 (14:15-15:00) in zaal 4.
Weer een vacaturetekst herschreven maar geen succes? Stop dan met jagen en begin met verleiden. Om Recruitment Marketing Automation succesvol te implementeren is er content nodig. Je verleidt jouw doelgroep met waardevolle, vakinhoudelijke content. Zoals een whitepaper, webinar of testimonial. In deze content hebben we het niet over de vacature. Geen commerciële boodschap, maar wel passend bij de stijl en cultuur van jouw organisatie. Op deze manier bouw je een merkvoorkeur op bij mensen die zich daadwerkelijk thuis voelen in een rol bij je organisatie.
In deze break-out sessie maken we een doorvertaling naar welke kanalen en welk type content aansluit bij jouw specifieke doelgroep, in lijn met het Google-model (SEE, THINK, DO, CARE). En hoe kun je slim gebruikmaken van AI en ChatGPT bij het maken van de content en jouw visual designs? Welke prompts voer je in? En hoe maak je gave visuals met behulp van AI? We gaan samen aan de slag met hoe je dit praktisch kunt toepassen. Na de break-out sessie weet jij precies hoe je AI/ChatGPT kunt inzetten voor jouw contentcreatie!
Van alles geprobeerd om je schaarste doelgroep te werven, maar blijft het succes uit? Dan is het hoog tijd om de jacht te staken en de kunst van het verleiden te omarmen. Stap in de wereld van Recruitment Marketing Automation en ontdek hoe krachtige content (tekst en beeld) de sleutel is tot succes.
Laten we eerlijk zijn, te midden van al die AI-buzz zien we soms door de bomen het bos niet meer. In deze sessie gaan we precies ontdekken hoe we AI, met een specifieke focus op ChatGPT, in de praktijk kunnen brengen en hier vooral slim gebruik van kunnen maken bij het creëren van content voor Recruitment Marketing Automation.