Margo Rouwhorst is partner bij UP en een doorgewinterde visual designer. Zij is vanaf het allereerste begin bij UP bij betrokken. Met haar ervaring bij gerenommeerde reclamebureaus heeft Margo bewezen keer op keer de essentie van een merk te kunnen vangen in een visual identity die raakt. Margo is gepassioneerd over visueel design en weet met haar creativiteit merken een gezicht te geven. Haar visie? Beeld meer zegt dan duizend woorden.
Margot op het Festival
Margot verzorgt samen met Mirthe Wildeman de sessie ‘AI-driven Content & Design in Recruitment Marketing Automation‘ – sessie 2 (14:15-15:00) in zaal 4.
Weer een vacaturetekst herschreven maar geen succes? Stop dan met jagen en begin met verleiden. Om Recruitment Marketing Automation succesvol te implementeren is er content nodig. Je verleidt jouw doelgroep met waardevolle, vakinhoudelijke content. Zoals een whitepaper, webinar of testimonial. In deze content hebben we het niet over de vacature. Geen commerciële boodschap, maar wel passend bij de stijl en cultuur van jouw organisatie. Op deze manier bouw je een merkvoorkeur op bij mensen die zich daadwerkelijk thuis voelen in een rol bij je organisatie.
In deze break-out sessie maken we een doorvertaling naar welke kanalen en welk type content aansluit bij jouw specifieke doelgroep, in lijn met het Google-model (SEE, THINK, DO, CARE). En hoe kun je slim gebruikmaken van AI en ChatGPT bij het maken van de content en jouw visual designs? Welke prompts voer je in? En hoe maak je gave visuals met behulp van AI? We gaan samen aan de slag met hoe je dit praktisch kunt toepassen. Na de break-out sessie weet jij precies hoe je AI/ChatGPT kunt inzetten voor jouw contentcreatie!
Van alles geprobeerd om je schaarste doelgroep te werven, maar blijft het succes uit? Dan is het hoog tijd om de jacht te staken en de kunst van het verleiden te omarmen. Stap in de wereld van Recruitment Marketing Automation en ontdek hoe krachtige content (tekst en beeld) de sleutel is tot succes.
Laten we eerlijk zijn, te midden van al die AI-buzz zien we soms door de bomen het bos niet meer. In deze sessie gaan we precies ontdekken hoe we AI, met een specifieke focus op ChatGPT, in de praktijk kunnen brengen en hier vooral slim gebruik van kunnen maken bij het creëren van content voor Recruitment Marketing Automation.