Luuk van Neerven

FunctieCo-founder BedrijfJoboti Bekijk profiel op LinkedIn

Wie is Luuk van Neerven?

Luuk van Neerven studeerde Marketing in Groningen in de tijd dat een bekende reclame-uiting nog volop actueel was: “Half the money spend on advertising is wasted; the trouble is we don’t know which half.” Nu Marketing veel meer data gedreven is, verdiept Luuk zich graag in technologie.

Na diverse Marketing- en Sales-rollen in de Farmaceutische industrie, kwam hij via een vriend op het Recruitment pad. Met het runnen van een Werving en Selectiebureau als eerste stap, gevolgd door een aantal jaar interim corporate recruitment, kent hij de Recruitment wereld. Waardevolle ervaring die hij nu bij Joboti inzet om door middel van technologie en (WhatsApp) chatbots in het bijzonder, het recruitment proces bij klanten te optimaliseren.

 

Tijdens de Webinar Week

Luuk gaat samen met collega Esther van den Berg in gesprek met dagvoorzitter Bas Schreurs over “De top 5 WhatsApp toepassingen voor recruiters in 2022 – Aan de hand van praktijkvoorbeelden laten zij zien hoe jij WhatsApp kunt inzetten om je recruitmentproces te optimaliseren.

 

Nieuwsgierig?

Hier lees je meer over dit webinar>>

 

Onze partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Goals
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Jobmatix
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS
Werkzoeken