Het vertellen van je werkgeversverhaal zorgt ervoor dat je betere mensen aantrekt, die langer bij je blijven en gelukkiger zijn in wat ze doen. En dat betekent betere service en een hogere omzet. Ik help je om dat te realiseren.
In het begin van mijn carrière dacht ik dat corporate marketing het mooiste zou zijn wat er is. Aan een groot merk werken, wat kan er toffer zijn toch? Nou, na 5 jaar recruitment en 6 jaar bureauervaring weet ik wel beter. Mensen helpen bij het vinden van een juiste baan is het mooiste wat er is.
Het is mijn missie om heel Nederland in te laten zien dat je met het vertellen van je verhaal je bedrijf verder helpt. En ik stop niet voordat arbeidsmarktcommunicatie belangrijker wordt gevonden dan marketing.
Ik heb gewerkt voor klanten als Kruidvat, Defensie, Action, MKB ondernemingen, Het Rijksmuseum, detacheerders en zorginstellingen.
Verder ben ik vader van 3 fantastische kinderen en man van een geweldige vrouw. Ik woon in het pittoreske Moordrecht. Wat niemand kent, behalve als ik zeg dat Memphis Depay er vandaan komt, de grootste parenclub van Nederland en Satudarah. We hebben hier alles dus.
Ik houd van humor om te lachen en zie dat als de basis van het leven. We kunnen de maatschappij mooier maken als we wat meer gaan lachen. Daar ben ik van overtuigd.+
Kevin op het Festival
Kevin verzorgt de sessie ‘AMC, makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker!’ – ronde 3 (15:15-16:00) in zaal 20.
Wist je dat humor een van de krachtigste wapens is om een boodschap over te brengen? Waarom wordt dat dan nooit gedaan vraag ik mij af.
Om iets te verkopen heb je emotie nodig. Of het nou een pot pindakaas is of een baan. Mensen nemen nou eenmaal beslissingen op basis van emotie. Wist je dat er twee manieren zijn om emoties los te krijgen bij iemand? Huilen en lachen.
Omdat vertellen dat jouw organisatie om te huilen is het hele verkopen wat lastig maakt, kun je beter mensen laten lachen. Want als je mensen laat lachen door je communicatie, levert dat drie dingen op. Let op:
1. Je trekt meer de aandacht
2. Mensen onthouden je beter
3. Je boodschap wordt meer gedeeld
En toch gebruikt bijna niemand humor communicatie. Waarom toch niet?
In deze sessie laat ik je zien dat humor helemaal niet eng is en dat het juist mensen aantrekt in plaats van afstoot. Je gaat leren hoe je het inzet en hoe het aansluit bij je doelgroep. Het wordt lachen!
Na mijn sessie heb je niet alleen een reminder gehad dat je echt iets aan je arbeidsmarktcommunicatie moet doen, maar dat het ook nog eens leuk kan zijn. En dat je je zo echt kunt onderscheiden.
En je hebt er weer een paar woordgrappen bij voor in het weekend tijdens de bbq met de buren.