Wie is Julian Natte?
Julian Natte is Founder van Hireslim en Head of Sales & Marketing. Hij is verantwoordelijk voor business development en stuurt het sales team aan. Daarnaast zorgt hij ervoor dat alle advertising campagnes juist ingericht en afgesteld zijn, hij leidt onze campagne managers op om onze doelgroepen zo efficiënt mogelijk te targetten.
Julian startte na zijn hbo-studie in 2000 het bedrijf dat EStores heette samen met vijf TU Delft studenten. Ze hadden een modulair CMS ontwikkeld dat razendsnel was in te richten en aan te passen. Dit was 1 van de eerste CMSen van zijn aard op de NL markt. Bedrijven als Robeco, Plegt Vos Wonen, Gemeentes, Texaco, KPN maakten gebruik van dit systeem. Na 5 jaar heeft hij zijn belang verkocht, ze waren ondertussen gegroeid naar 15 ontwikkelaars.
In 2004 is hij narrowcasting bedrijf MyRetailTV begonnen. Narrowcasting is een netwerk van beeldschermen in de retail omgevingen waar reclame en content op afspeelden via internetsoftware oplossing. Ze hadden bedrijven als Texaco, Vodafone, KPN en Intersport als klant bij 700 locaties door heel Nederland. De opgebouwde klant portefeuille is uiteindelijk verkocht aan Sony Nederland in 2007.
Toen Social Media opkwam zoals als LinkedIn en Twitter zag Julian meteen de potentie van deze kanalen, zeker toen in 2008 de mogelijkheid om te adverteren op Facebook daarbij kwam. Sinds die tijd beheert Julian met het bedrijf iZONA de advertentiebudgetten van bedrijven zoals Citroën, Opel, Toyota etc. en nog vele andere MKB-bedrijven.
Tijdens Bureaurecruitment Live?
Julian verzorgt samen met Liesbet de Rouck de Workshop: Design en bouw je ideale recruitmentproces!
Door middel van een interactieve whiteboard/post-it brainstormsessie in kleine groepjes, willen ze de deelnemers uitdagen om met out of the box oplossingen te komen voor deze problemen. Hireslim neemt je ook graag kort mee in de manier waarop zij deze uitdagingen voor hun klanten oplost.