Wie is Caroline?
Caroline Pols ontwikkelde het gedachtegoed achter Recruitment Marketing Automation tijdens de financiële crisis omstreeks 2010. Als Director bij Manpower moest ze met veel minder mensen hetzelfde werk zien te doen. Dat dwong het team tot een scherpe focus en creatieve tools.
Online marketing stond nog in de kinderschoenen, maar Caroline besefte dat daar een wereld was te winnen. Méér slimme online wervingskracht moest het inperken van het menselijk kapitaal compenseren. Zodat de mensen zich konden richten op een ijzersterke offline opvolging. De formule sloeg meteen aan: 40 procent groei in 10 weken tijd. Het idee achter UP was geboren.
Samen met de academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de RMA-opleiding ontwikkeld. Caroline Pols, oprichter van UP, is hoofddocent van deze opleiding.
Deze tweedaagse laat alle disciplines langskomen van Recruitment Marketing & Automation, met de belangrijkste kennisdragers van dit onderwerp.
Met Recruitment Marketing Automation weten wij talent te verleiden tot een nieuwe rol in een nieuwe organisatie, waar ze daadwerkelijk gelukkiger zijn en zich beter thuis voelen. Daarmee geven wij bureaus én corporate recruitment een innovatieve tool in handen, om sneller en succesvoller te werven op inhoud en waarde. UP wil omhoog: meer content, meer aandacht voor de relatie en vooral: meer resultaat. Wij staan voor groei, van mensen en bedrijven. Onze klanten en ons mooie vak moeten zich blijven ontwikkelen.
Tijdens de webinar week?
In haar rol als dagvoorzitter is zij de host van de webinars en schuift ze ook als moderator aan bij diverse webinars.