Wie is Alix Hensen Verbaten?
Alix deed haar eerste employer branding ervaring op bij twee grote Nederlandse organisaties; KPN en NS. Nu is ze freelance employer brand consultant, o.a. bij Brandmannen. Op de Academie van Arbeidsmarktcommunicatie leert ze professionals over het employer branding vak. En in 2021 schreef en publiceerde ze haar kinderboek Snuifkusjes van oma Adoe, over de Indische cultuur. Kortom; storytelling is een rode draad door haar carrière.
Alix op het Festival
Alix verzorgt samen met Babette Huberts de sessie “Positioneren als de beste werkgever? Spreek de waarheid” – ronde 2 (14.15 tot 15.00) in zaal 11.
Bij Budget Thuis is het gras gewoon groener. Het toont misschien wat lef om dat te zeggen. Maar wat voor anderen bijzonder is, is bij Budget Thuis heel gewoon.
Voor ons is Employer Branding een logisch gevolg van goed werkgeverschap. Wij ontwikkelden een uitzonderlijk en inclusief arbeidsvoorwaardenpakket en cultuur. Want niet alleen onze klanten moeten blij zijn. Onze medewerkers ook! We nodigen uit om lekker te komen werken en verder te groeien. We houden wel van vernieuwing en wilde ideeën. Voor betere dienstverlening óf voor de themaborrel van volgende maand. Wanneer zij ons vertellen wat ze willen bereiken, dan geven wij de vrijheid en de middelen om ervoor te gaan.
In deze sessie vertellen wij hoe we ons werkgeverschap hebben vormgegeven. We laten zien welke dingen we doen die positief effect hebben op ons bedrijfsresultaat als op de betrokken- en tevredenheid van onze medewerkers. En we nemen je mee in hoe we dat verhaal aan de arbeidsmarkt vertellen, met dezelfde lef die we tonen als provider in de energie- en telecommarkt.