Onder de noemer ‘Je bent meer dan je baan’ heeft oog- en hoorzorgwinkel Specsavers een campagne gelanceerd met een hoofdrol voor video. In de video’s staan medewerkers centraal zowel op het werk als privé omdat medewerkers bij de retailer voorop worden gesteld.
DNA
Specsavers groeit en opent dit jaar in totaal 15 vestigingen waarvan 6 er na de zomer op de planning staan. Hiervoor is het bedrijf op zoek naar opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners. Om het karakter van het familiebedrijf te tonen ontwikkelde de keten een serie van zes video’s waarin de mensen van Specsavers in de spotlight staan. Het doel van de ‘Je bent meer dan je baan’-campagne is om het DNA van Specsavers op de kaart te zetten en een wervende werking te creëren richting de doelgroep.
Campagnesite
De video’s zijn niet alleen terug te vinden op Youtube maar ook op de campagnesite Meerdanjebaan.nl. Er zijn voor vijf functies een landingspagina op de campagnesite (klik op beeld voor een vergroting) met daarop de video, de functie en het sollicitatieformulier. Daarnaast is er een compilatievideo met beelden uit de vijf doelgroepvideo’s (zie video hieronder).
https://www.youtube.com/watch?v=zwk8ewcKgvg