Gem. leestijd < 1 minuut  792x gelezen

Bij Specsavers ben je meer dan je baan in nieuwe wervingscampagne

Bij Specsavers ben je meer dan je baan in nieuwe wervingscampagne

Onder de noemer ‘Je bent meer dan je baan’ heeft oog- en hoorzorgwinkel Specsavers een campagne gelanceerd met een hoofdrol voor video. In de video’s staan medewerkers centraal zowel op het werk als privé omdat medewerkers bij de retailer voorop worden gesteld.

DNA

Specsavers groeit en opent dit jaar in totaal 15 vestigingen waarvan 6 er na de zomer op de planning staan. Hiervoor is het bedrijf op zoek naar opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners. Om het karakter van het familiebedrijf te tonen ontwikkelde de keten een serie van zes video’s waarin de mensen van Specsavers in de spotlight staan. Screenshot meerdanjebaan.nlHet doel van de ‘Je bent meer dan je baan’-campagne is om het DNA van Specsavers op de kaart te zetten en een wervende werking te creëren richting de doelgroep.

Campagnesite

De video’s zijn niet alleen terug te vinden op Youtube maar ook op de campagnesite Meerdanjebaan.nl. Er zijn voor vijf functies een landingspagina op de campagnesite (klik op beeld voor een vergroting) met daarop de video, de functie en het sollicitatieformulier. Daarnaast is er een compilatievideo met beelden uit de vijf doelgroepvideo’s (zie video hieronder).

https://www.youtube.com/watch?v=zwk8ewcKgvg

 

Martijn Hemminga

Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners