Kimberly de Jager

Wie is Kimberly?

Mijn naam is Kimberly en ben, net als de meeste recruiters, een aantal jaar geleden het vak ‘per ongeluk’ ingerold. Hier ben ik begonnen met Life Science-recruitment met een focus op Project Engineering & Operations.

Omdat Recruitment wel echt een passie van mij bleek, wou ik dit graag combineren met een vakgebied waar een sterke interesse van mij ligt. Namelijk de IT! En bij Next Ventures begon dan ook mijn enorme fascinatie voor Data en nieuwe technologieën.

Nu werk ik voor Timetohire waar ik de andere kant van recruitment mag meemaken (corporate recruitment) en bedrijven kan helpen met het opzetten en efficiënter maken van de recruitmentprocessen.

Tijdens de Webinar Week?

Kimberly verzorgt samen mat haar collega Carlijn de Jager een presentatie ‘Hoe volwassen is jouw recruitment?‘ – Krijg inzicht in hoe volwassen jouw recruitment afdeling is en wat je kan doen om de recruitment game the ownen?

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Carlijn van der Kamp

Wie is Carlijn van der Kamp?

Carlijn van der Kamp, 43 jaar, woonachtig in Amsterdam. Sinds augustus 2021 werkzaam bij Timetohire als Projectmanager RPO.

Analyseren, verbeteren en optimaliseren daar word ik blij van. Als Project Manager adviseer ik graag bedrijven over hun recruitment strategy op lange termijn en het behalen van resultaten op korte en lange termijn.

Tijdens de Webinar Week?

Carlijn verzorgt samen met haar collega Kimberley de Jager tijdens de webinar week de presentatie ‘Hoe volwassen is jouw recruitment?‘ – Krijg inzicht in hoe volwassen jouw recruitment afdeling is en wat je kan doen om de recruitment game the ownen? 

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Angelo Visser

Wie is Angelo?

Business development manager People2.0, ondernemer freelance werkplatform en sinds 2010 actief in de flexmarkt.

Binnen People2.0 verantwoordelijk voor de Nederlandse markt.

Tijdens de Webinar Week?

Angelo verzorgt tijden de webinar week de sessie ‘Internationaal recruiten wordt de nieuwe norm‘ – Nederland vergrijst, er arbeidskrapte over de gehele linie. Welke opties heb je als bedrijf om te starten met internationale werving?

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Florine Onderwijzer

Wie is Florine Onderwijzer?

Florine is Managing Director Professionals & Partner Services bij HeadFirst. HeadFirst Group is de marktleider op het gebied van inhuur van externe professionals; matchmaking, contracting, payrolling, global sourcing en Managed Service Providing. Dagelijks werken circa 20.000 professionals bij ruim 400 opdrachtgevers, waarmee wij een jaaromzet realiseren van circa 1,3 miljard euro. Merken van de HeadFirst Group zijn HeadFirst, Between, FastFlex, Yellow Friday, EXPR, Source, Myler, Staffing Management Services, Sterksen, ProUnity en Select.

Tijdens de Webinar Week?

Florine schuift samen met Saskia Kapper aan bij onze dagvoorzitter en samen gaan zij in gesprek over “De zelfstandige professional: To be or not to be?” – Een inclusieve werkendenmarkt is een markt waarin de zelfstandige professional haar/zijn eigen juridische positie heeft!

Meer weten?

Schrijf je in voor dit webinar

 

Paul Heinrichs

Wie is Paul Heinrichs?

Paul Heinrichs is inspecteur voor Bureau Cicero, een gerenommeerde organisatie die bedrijven inspecteert op de normen die te maken hebben met arbeid. Heinrichs heeft jarenlange ervaring in het uitzendwezen, onder meer als secretaris van de NBBU. Naast het inspectiewerk schrijft Heinrichs ook mee aan normen en denkt hij mee over de ontwikkeling daarvan.

Tijdens de Webinar Week?

Paul geeft een presentatie ‘8 tips voor een succesvol uizendbureau‘ – Uitzenders moeten ook op hun backoffice een proactieve houding innemen waarbij kennis en kunde een centrale rol spelen. In dit webinar een aantal tips om boetes en risico’s van aansprakelijkheid te vermijden én inspecties voor keurmerken succesvol te doorlopen, zeker ook met een aankomende verplicht certificeringsstelsel

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Michael Matthijsen

Wie is Michael Matthijsen?

Michael kent de interimmarkt als geen ander met zijn trackrecord in recruitmentrollen en ervaringsdeskundige als interim professional. Als commercieel verantwoordelijke bij Flexparency kan hij zich als geen ander verplaatsen in wat je als detacheerder of interim professional drijft.

Tijdens de Webinar Week?

Michael geeft samen met zijn collega Frank van Dijk een presentatie ‘Winnen van de beste opdrachten: slim en snel met AI ‘ – Zoeken en scoren van een opdracht moet makkelijk en snel kunnen. Maar hoe dan? Flexparency bewijst het in dit webinar.

Nieuwsgierig?

Schrijf je nu hier in

Frank van Dijk

Wie is Frank van Dijk?

Frank is IT-er met een fascinatie voor het gebrek aan transparantie in de interimmarkt. Vanuit zijn rol als CTO bij Flexparency werkt hij dagelijks aan het vergroten en verbeteren van deze transparantie.

Tijdens de Webinar Week?

Frank geeft samen met zijn collega Michael Matthijsen een presentatie ‘Winnen van de beste opdrachten: slim en snel met AI ‘ – Zoeken en scoren van een opdracht moet makkelijk en snel kunnen. Maar hoe dan? Flexparency bewijst het in dit webinar.

Nieuwsgierig?

Schrijf je nu hier in

Dustin Robinson

Dustin is Hoofd Marketing en Community bij Malt Nederland en heeft een passie voor het combineren van marketing en storytelling met de wereld van HR, talent en recruitment. Hij heeft meer dan tien jaar ervaring in het internationale bedrijfsleven, zowel bij grote globale spelers als Booking.com en snelgroeiende scale-ups als Malt.

Tijdens de Webinar Week?

Dustin gaat tijdens de Webinar Week in gesprek met de dagvoorzitter over ‘Total talent management voor de moderne werkplek‘ – Hoe passen andere organisaties succesvol total talent management toe? Dustin Robinson van Malt presenteert inspirerende praktijkvoorbeelden.

Nieuwsgierig?

 

Eric Noorlander

Wie is Eric Noorlander?

“Ik geloof in een flexibele arbeidsmarkt en dat opdrachtgevers, leveranciers en kandidaten optimaal kunnen presteren wanneer zij zich zonder veel belemmeringen (tijdelijk) met elkaar kunnen verbinden. Daarom vind ik het ontzettend mooi, samen met het team Customer Office, Nétive te vertegenwoordigen en onze klanten te helpen maximaal te profiteren van alle voordelen die het gebruik van onze applicatie met zich meebrengt.”

Tijdens de Webinar Week?

Eric schuift samen met Chris Neddermeijer aan bij onze dagvoorzitter om te praten over ‘Ontdek de kracht van een VMS in Total Talent Management‘ – TTM vereist een datagestuurde benadering om als strategie succesvol te zijn. Met het juiste VMS vermijd je de 4 grootste valkuilen van TTM.

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Dean Versteeg

Wie is Dean Versteeg?

Dean Versteeg is sinds de start-up fase bij Tigris betrokken. Hij is als Teamlead Customer Success verantwoordelijk voor de succesvolle onboarding van nieuwe klanten op het Tigris platform en het zorgen voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Met een scherp oog voor detail en de klant centraal, vertaalt hij de wensen van klanten naar werkbare toepassingen in de praktijk.

Tijdens de Webinar Week?

Dean geeft samen met Seth de Haan een presentatie ‘Jouw gids om stap voor stap te automatiseren‘ – Ze nemen je stapsgewijs mee waar je moet beginnen als je je processen wilt gaan optimaliseren. En daarna kun je er zelf mee aan de slag! . Hoe maak je straks het verschil? Persoonlijk contact met je kandidaat is key!

Nieuwsgierig?

Schrijf je nu in voor dit webinar

Maikel Neelen

Maikel Neelen is CTO & co-founder van Tigris. Met zijn jarenlange ervaring in de uitzendbranche is hij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends, die hij vervolgens doorvertaalt in de ontwikkeling van het Tigris platform. Tigris is het enige platform voor de uitzendbranche dat ontwikkeld is op het meest krachtige CRM-systeem ter wereld: Salesforce. Één integrale oplossing voor jobmarketing, recruitment, operations en payrolling. Dit zorgt ervoor dat flexbureaus, opdrachtgevers en kandidaten optimaal samen kunnen werken.

Tijdens de Webinar Week?

Maikel geeft samen met Colin van Goethem tijdens de Webinar Week de presentatie ‘Transformeer Recruitment met AI’ – Door het juist inzetten van AI is het mogelijk om een ongekende ervaring te bieden aan je kandidaten én recuiters!

Nieuwsgierig?

 

 

Ton Sluiter

Wie is Ton Sluiter?

Ton Sluiter startte zijn carrière als Marketing en Communicatie Manager bij Start People. Na de overname van dat bureau in 2008 door USG People specialiseerde hij zich in externe marktverkenning, interne gegevensverzameling en data-analyse. Sinds 2021 versterkt hij het team van Textkernel als Product Manager Data Innovations.

Tijdens de Webinar Week

Ton verzorgt samen met zijn collega Paul Oldenburg tijdens de webinar week de sessie ‘Overtuigingskracht met data-gedreven workforce planning – Data ondersteunt bij het iden- en kwantificeren van talentrisico’s. De sleutel voor HR om het belang van een SWP-programma te onderstrepen.

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar