Annemarie Stel

Annemarie Stel adviseert onder de naam Wervingsvisie.nl organisaties over hun communicatie met de arbeidsmarkt. Van strategisch tot hands-on, en van krachtige employer branding tot rake vacatureteksten.

Tot 2007 werkte zij als ambtenaar bij de Belastingdienst, het Ministerie van Economische Zaken en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en de publieke sector is nog altijd haar liefde én haar kracht. Organisaties – zoals NS, Defensie, de gemeenten Den Haag en Rotterdam of de NZa – kunnen rekenen op haar pragmatische, integere, flexibele en inspirerende manier van werken en op een effectief resultaat. De mooiste verhalen komen uit de organisatie zelf. Laten we ze vertellen!

Robin Gerritsen

Robin Gerritsen is directeur Customer Experience van Tempo-Team en Directeur Talent Acquisition van Randstad Groep Nederland a.i.

Robin heeft een achtergrond in organisatiepsychologie, ruim 10 jaar managerial ervaring in commerciële omgevingen en een trackrecord in change opdrachten en het opzetten van nieuwe business lines.

Robin is binnen Tempo-Team verantwoordelijk om volledig vanuit de behoeften van de (eind)gebruiker te werken. Hierbij staat de vraag centraal wat klanten, werkzoekenden en eigen medewerkers écht graag willen. Wetenschappelijke studies in combinatie met goede gesprekken bieden hier richting. Daarnaast tracht Robin, als ad interim Directeur Talent Acquisition van Randstad Groep Nederland, samen met zijn team het juiste te doen om talent aan te trekken en tevens actief door te laten stromen binnen de Randstad Groep. Dit alles door altijd persoonlijk en relevant te zijn.

Lisa Wouters

Ik ben ruim 10 jaar werkzaam binnen de HR-dienstverlening bij hét uitzendbureau voor de publieke sector! Daarvoor heb ik ruime ervaring opgebouwd binnen de zorgsector in zowel de rol als leidinggevende als van accountmanager. Een enthousiaste, kans- en klantgerichte dame, met ruime commerciële ervaring en met een enorme dosis passie voor het verbinden van mens & werk & werkgeluk binnen de publieke sector….that’s me!

Alice Diels

Alice Diels is sinds 2017 werkzaam als HR Directeur bij Sodexo Nederland. Sodexo biedt met 4000 medewerkers in Nederland en 425.000 medewerkers wereldwijd  Quality of Life service aan. Het motto bij alle diensten van Sodexo is ‘Improving the Quality of Life’. Want door het dagelijks leven meer kwaliteit te geven, draagt Sodexo bij aan het succes van haar cliënten. In Nederland levert Sodexo een volledig pakket aan ‘On-site Services’ voor cliënten in het bedrijfsleven, bij overheidsdiensten, zorg- en onderwijsinstellingen. Zelfs voor offshore, op boorplatformen. Het servicespallet omvat onder andere landscaping, gebouwbeheer, receptiediensten, beveiliging, beheer en uitgifte van bedrijfskleding, wagenparkbeheer, restauratieve voorzieningen en vele andere facilitaire services, zodat cliënten zich volledig kunnen richten op hún bedrijfsactiviteiten.

Voordat Alice de functie HR directeur bij Sodexo aannam werkte ze onder meer als HR Directeur bij Nuon en in verschillende HR functies bij TNT Post. Alice is sinds juli 2017 voorzitter van de NVP, het netwerk voor HR professionals. Aan de Rijksuniversiteit Groningen studeerde ze Nederlands Recht en Arbeidsrecht.

Harm Voogt

Als grondlegger en CEO van CV-OK, tegenwoordig bekend als Validata Group, is Harm het boegbeeld van het bedrijf. Met zijn jarenlange ervaring in de sector voor arbeidsbemiddeling, weet hij als geen ander waar de behoeften binnen deze branche liggen. Dit is tevens de drijfveer geweest om de Validata Group op te bouwen tot de marktleider in dit specialisme. Hij gelooft in een continue ontwikkeling, waarbij innovatie, software en privacy de boventoon voeren. Hiermee heeft de Validata Group de ambitie een bijdrage te leveren aan een transparantere en veiligere werk- woon- en sportomgeving.

Marcel van der Quast

Iedere werkgever moet ervoor zorgen dat je kunt voelen hoe het is om bij de club te werken. Dat is de manier waarop ik naar employer branding kijk. Dat begint bij je eigen mensen, want die zijn je employer brand. En het betekent dat je als werkgever je best doet om aandacht te verdienen bij je doelgroepen. Vanuit die gedachte ben ik als zelfstandig adviseur onder de naam WerkMerk werkzaam aan beide kanten van het speelveld. Ik denk mee over employer branding en AMC in de keuken van AMC-bureaus en bij werkgevers. Ook maak ik de podcast ‘Hier is AMC’, waarin ik inmiddels 14 interessante mensen in deze vakgebieden heb geïnterviewd.

Aaltje Vincent

Aaltjes uitgesproken vakmanschap is het begeleiden en trainen van mensen die nieuw werk willen veroveren. Zij kent de sollicitant en zijn weg, de candidate journey, door en door. Al decennialang slaat zij bruggen tussen selecteurs en sollicitanten. Zij volgt dagelijks de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, in recruitment en in het solliciteren op de voet en deelt dit via coaching, training, spreken, blogs, updates, boeken en in de landelijke pers.

Aaltje is auteur van bestsellers als ‘Jobmarketing 3.0’ en ‘Solliciteren via LinkedIn’. In tien jaar tijd heeft zij meer dan 82.000 boeken verkocht. Zij heeft meer dan 2.300 vakcollega’s getraind in haar advanced trainingen en heeft in haar masterclasses meer dan 27.000 professionals geïnspireerd in het zetten van nieuwe stappen.

Marloes Droog

15 jaar geleden begon Marloes Droog haar carrière bij de Rijksoverheid als rijkstrainee. In die tijd heeft ze aan den lijve ondervonden welke talloze mogelijkheden er binnen het rijk zijn: via onder andere de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie, de Wet Sociale Werkvoorziening en Postbus 51 kwam Marloes terecht bij het Expertisecentrum Organisatie & Personeel. Daar is zij verantwoordelijk voor de rijksbrede arbeidsmarktcampagne Werken voor Nederland.

Marloes heeft aan de basis gestaan van de ontwikkeling van Werken voor Nederland waarmee de Rijksoverheid zich alweer meer dan 5 jaar als werkgever positioneert op de arbeidsmarkt.

“Werken voor Nederland betekent voor mij dat ik bezig kan zijn met mijn vak, ruimte krijg om te bouwen aan een mooi merk en soms ook mijn weg moet kunnen vinden in een complexe organisatie. Maar het belangrijkste is dat ik kan bijdragen aan iets waarin ik geloof. De Rijksoverheid is zo’n diverse werkgever die uit wel meer dan 200 organisaties bestaat. Het is mijn missie om te laten zien hoe bijzonder en impactvol het werk van al die organisaties is.”

Carline van Veen

Carline van Veen is People & Culture Hero bij Tony’s Chocolonely. Binnen het People & Culture team focust zij zich nu op de People visie en op de werkpret, ontwikkeling, prestatie, arbeidsvoorwaarden en vitaliteit van team Tony’s. Hoe laten we ‘t, in onze internationale groei, op eigen wijze voor ons werken?