Esther Moelands

Esther Moelands heeft een praktische, resultaatgerichte, authentieke kijk op het recruitmentproces. Ze adviseert en begeleidt meer dan 50 klanten binnen bureau recruitment en corporate recruitment op het gebied van recruitment marketing automation.

Esther heeft haar achtergrond in arbeidsbemiddeling en heeft meer dan 10 jaar ervaring in deze sector. Dit heeft haar waardevolle praktijkervaring opgeleverd. Traditionele benaderingen boden niet de oplossingen die ze zocht. Het simpelweg plaatsen van vacatures, intensiever zoeken op vacatureplatforms en meer telefoontjes plegen bleek niet afdoende. Haar voornaamste vraag werd: Hoe kan ik eerder dan mijn concurrenten contact leggen met mijn doelgroep? Het antwoord vond ze in recruitment marketing automation.
Door de potentie van gerichte online kanalen slim te benutten en vervolgens relevante gedragingen te volgen en analyseren, creëerde ze een solide aanpak. Haar enthousiasme dient als drijvende kracht en motiveert haar om samen met anderen succes te behalen.
Esther is al meer dan 6 jaar Partner bij UP in business, waar ze met veel passie haar werkzaamheden uitvoert. Ze is gespecialiseerd in de toepassing van data en technologie voor zowel bureau recruitment als corporate recruitment

Esther op het Festival

Esther verzorgt samen met Thomas van Meer de sessie ‘Data-Gedreven werven: Ontgrendel de kracht van RMA‘ – sessie 3 (15:15-16:00) in zaal 4.

Ontdek het potentieel van recruitment marketing automation doormiddel van data-inzet in deze sessie.

Ontdek de toekomst van werven! Ontgrendel de kracht van recruitment marketing automation, aangedreven door slimme data-inzet. Schrijf je nu in voor deze inzichtelijke en inspirerende sessie. Transformeer je aanpak en ontdek de geheimen achter het aantrekken van de beste talenten!

Betreed de wereld van recruitment marketing automatisering, aangedreven door slimme- data inzet. Leer hoe je data voor je laat werken gecombineerd met de inzet van recruitment marketing automation.

Na deze sessie weet je:

  • Belang data-gedreven aanpak: Begrijp waarom data essentieel is voor effectieve recruitment marketing automation.
  • Automation voordelen: Ontdek de voordelen van automatisering met behulp van data in wervingsprocessen.
  • Strategische inzichten: Verkrijg inzichten in het gebruik van data voor strategische wervingsbeslissingen.
  • Implementatie tips: Ontwikkel concrete stappen om succesvolle recruitment marketing strategieën op te zetten met data-inzet.

Martijn Hemminga

Martijn Hemminga is oprichter van Recruitment Tech Network, een internationaal platform dat recruiters en leveranciers van tooling informeert, inspireert en bij elkaar brengt. Met toonaangevende initiatieven als Recruitment Tech Event, Recruitment Tech Demo_Day, Recruitment Tech Landscape en diverse websites en nieuwsbrieven heeft het platform een essentiële bijdrage geleverd aan het inzichtelijk maken van de markt.

Naast Recruitment Tech Network is Martijn ook mede-oprichter van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en Werf&. Hij schrijft, traint, spreekt en adviseert daarnaast op het gebied van recruitmenttechnologie, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding.