Marion van Happen

Wie is Marion van Happen?

Marion heeft ruim twintig jaar ervaring in HR services, staffing en recruitment in diverse commerciële- en managementfuncties in binnen- en buitenland. Ze was ze Chief Operating Officer bij RGF Staffing the Netherlands en algemeen directeur van Unique. Sinds februari 2022 is ze CEO van HeadFirst Group, HR-tech dienstverlener en leading platform voor professionals.

Luc van der Voorn

Wie is Luc van der Voorn?

Als Solution Consultant laat Luc dagelijks zien hoe organisaties de producten van Bullhorn kunnen inzetten om hun doelstellingen te behalen. Met zijn ervaring in recruitment en marketing, en zijn passie voor technologie is hij een interessante gesprekspartner voor zowel start-ups als de grote 7 binnen Europa. Hij deelt graag zijn visie op best practices binnen de recruitment en arbeidsbemiddeling.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Luc verzorgt samen met zijn collega Marco Boomsma de breakoutsessie: “Recruitment automation concrete praktijkvoorbeelden” – In het dynamische recruitment landschap kan het een uitdaging zijn om kandidaten en klanten te vinden en binden aan je organisatie. In deze sessie kijken we hoe recruitment automation kan helpen bij dit vraagstuk en leer je van use cases uit de praktijk. Twee Bullhorn klanten delen hun ervaringen en resultaten.

Lieke van Loon

Mijn naam is Lieke van Loon. Ik ben 37 jaar en moeder van 2 kinderen, Meis (8) en Gus (5). Ik ben opgegroeid op een boerderij.

Mijn ouders zijn mijn inspiratiebron. Je kunt zover komen als je zelf wilt. Op jonge leeftijd zei ik al dat ik ondernemer wilde worden. Ik was als kind een érg druk, eigenwijs, ondernemend en bazig typetje dat alles naar haar hand probeerde te zetten. Een soort Pippi Langkous. De basis voor het ondernemerschap was er. Na mijn praktische opleiding op het VMBO koos ik voor een oriëntatiejaar bij de Landmacht. Hier kwam ik al snel tot de conclusie dat ik niet zo lekker ging op hiërarchie. Ik ben de MTRO in Eindhoven gaan volgen. Na mijn stage bij D-reizen wist ik dat mensen adviseren en helpen mijn ding was.  Na een klein jaar solliciteerde ik bij Tempo- Team in Bladel. Echter zonder de juiste papieren want het beleid van Tempo-Team was dat ze uitsluitend HBO-ers aannamen. Ik blufte me er doorheen en werd intercedent. Ik bleek hier voor in de wieg gelegd simpelweg door mezelf te zijn. Op dezelfde manier startte ik in 2014 mijn eigen bureau. Ik wist waar ik goed in was maar er waren genoeg zaken waar ik minder goed in bleek te zijn. Ik nam mijn oud-collega Lotte Veldman aan en ging met het idee om een regionaal vacatureplatform te ontwikkelen naar mijn zus Marion van Loon toe. Marion is de beste marketeer die ik ken. Zij wist in een mum van tijd een merk te bouwen en ik leerde van haar wat het effect van marketing en communicatie was. Werken in de Kempen was een feit. Niemand uit de hele regio kon nog om ons heen. We gingen er gemakshalve vanuit dat als het platform eenmaal zou lopen, we er niets meer aan hoefden te doen. Niets was minder waar. Op basis van trial and error ondernamen we.  Pas toen er focus kwam ging het echt groeien. Want we deden het anders dan alle andere bureaus. Het maakte ons namelijk niet uit hoe iemand zijn baan of medewerker vond, als wij ze maar konden verbinden. Ons platform werd groter en groter en we voegden er events aan toe. We deden simpelweg alles om werkgevers en hun vacatures lokaal in de schijnwerpers te zetten. Als adviseurs. Geen verkopers.

Inmiddels zijn we 8 jaar verder. Werken we met 23 collega’s. Hebben we duizenden mensen aan een mooie baan geholpen binnen onze regio’s, werken we samen met zo’n 1.500 bedrijven en creëerden we een community van tienduizenden mensen. In 2021 openden we kantoren in Eindhoven, Tilburg en vanaf 2022 Helmond erbij. Dit alles onder de naam Werken in de Regio.

Werken met mensen en voor mensen is de rode draad in mijn leven. Mensen blij maken en bijdragen aan het grootste deel van hun leven; werk! Dat is waar ik het voor doe!

 

Paul Bettonviel

Wie is Paul Bettonviel?

Paul Bettonviel werkt bijna 25 jaar bij internationaal werving- en selectiebureau Velde. Van Consultant naar zijn huidige rol als Algemeen Directeur. Samen met zijn collega’s gelooft hij niet in vacatures vullen maar in ambities waarmaken. Het werk van een werving en selectiebureau begint namelijk pas als de handtekening onder de zogeheten transactie staat. Daarom heeft hij de Velde Methode© ontwikkeld. Gebaseerd op de investering in de toekomst met een duidelijke ROI voor werkgever en werknemer.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Paul schuift samen met Monique Moos van Daaf aan tafel bij dagvoorzitter Wim Davidse om het gesprek aan te gaan over “Recruitment nieuwe stijl: vinden boeien BINDEN”.

Monique Moos

Wie is Monique Moos?

“Ik ben Monique, 45 jaar, heb een leuke tweelingzus en woon in Oostzaan samen met mijn man Jasper, zoontje van 2 Thomas en Bella, onze teckel. 

Bij The Employment Group heb ik 7,5 jaar de rol van CFO vervuld. TEG is een detacheerder van vakmensen en professionals in de Bouw en Techniek en heeft 4 labels: Koen, Voort, Faber en Cottus. TEG is onderdeel van Private Equity Egeria en heeft een buy and build strategie. In de afgelopen jaren heb ik verschillende overnames en integraties mogen doen. Ook heb ik op (commercieel) vlak mee kunnen bouwen aan de autonome groei. 

Voor The Employment Group was ik CFO van Detron en daarvoor ben ik in financiële en commerciële verantwoordelijk geweest in de media. Ook daar heb ik een hele leuke tijd gehad, samen veel moois mogen creëren en veel geleerd. 

De rode draad is ondernemend bezig zijn en helpen met het bouwen en creëren van kansen. Dat doe je altijd samen en niets is leuker dan samen doelen halen. 

Door de komst van Thomas durf ik mijn hart nog meer te volgen. Hij is heel bijzonder van zichzelf en ook op een bijzondere manier op de wereld gekomen via eiceldonatie. In die zin is hij ook gecreëerd door samen te werken met de geweldige artsen die me hebben geholpen, een vrouw uit Valencia die onbekend is voor ons, de techniek en onze wil. Als ik hem in de ogen kijk zie ik zoveel levensenergie en dat gaf mij de juiste spiegel om nog meer mijn hart en dromen te volgen. Dat is tegelijkertijd iets wat ik hem wil teruggeven dat hij dat ook doet zo jong of oud hij ook is. 

Daaf is het geworden. Ik kan met Mick en Jeroen een prachtig bedrijf bouwen waar wij zelf in geloven. We geven elkaar energie, zetten elkaar in onze kracht en hebben vergelijkbare waarden en normen. Wat mij betreft de formule voor plezier, werkgeluk voor onszelf en de collega’s om ons heen. Wat we voor onszelf willen, gunnen we de ander ook. En wat is er mooier dan om dat in arbeidsbemiddeling te doen: mensen helpen aan een mooie baan.” 

 

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Monique schuift samen met Paul Bettonviel van Velde aan aan de tafel bij Wim Davidse om te praten over Recruitment nieuwe stijl: vinden boeien BINDEN”

 

Roel Dolkemade

Wie is Roel Dolkemade?

Roel Dolkemade is Algemeen Directeur van PRO HRM. Bij PRO HRM wordt met een bevlogen team gewerkt aan een heldere missie: uitzend- en detacheringsbureaus sneller en kwalitatiever laten groeien door middel van een full-service backofficedienstverlening.

Roel heeft een brede basis gelegd als consultant op het gebied van HRM, arbeids- en belastingrecht bij onder andere EY en PwC. Vervolgens heeft hij bij PRO HRM deze kennis en ervaring ingezet om ‘hands on’ de propositie en dienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen. In de afgelopen jaren behoorde PRO HRM als FD Gazelle meermaals tot de snelst groeiende (flex)bedrijven van Nederland.

Als Algemeen Directeur is Roel verantwoordelijk voor de strategische en commerciële koers van PRO HRM. Hij ziet het als zijn kerntaak om de klantbehoefte en (flex)marktontwikkelingen op te halen en deze te vertalen naar (groei)kansen en (systeem)oplossingen voor intermediairs.

Tijdens Werf& Bureaurecruitment Live?

Roel schuift samen met Lieke van Loon van Werken in de Kempen aan tafel bij dagvoorzitter Wim Davidse. Zij gaan in gesprek over “Sterker recruiten met de synergie van High Touch en High Tech”. Hij geeft zijn visie over hoe outsourcing, geïntegreerde processen en slimme systeemoplossingen van meerwaarde zijn bij de core business van recruiters, uitzenders en detacheerders: het realiseren van de ideale match.

 

 

Liesbet de Rouck

Wie is Liesbet de Rouck?

Liesbet de Rouck is co-founder van Hireslim en Head of Product. Ze bepaalt de product requirements, werkt technische processen uit en stuurt het development team aan. Daarnaast houdt ze zich bezig met het bepalen en opzetten van bedrijfsprocessen, van kandidaatbelevenis tot onboarding van klanten, inrichten CRM en andere systemen. Ze werkt de komende jaren hands on mee op de verschillende afdelingen zodat de kwaliteit van de diensten geoptimaliseerd wordt.

Van 2000 – 2010 werkte Liesbet voornamelijk als uitzendconsulente en business development manager bij een aantal Belgische en Britse uitzendorganisaties.

In 2010 begon ze haar recruitment software carriëre bij Broadbean technology in Londen. Voor deze internationale multiposter heeft ze in de rol van Sales Manager de Nederlandse markt opgezet en later als Director Alliances EMEA ook het Europees partnership departement. Hier heeft ze haar liefde voor processen en de technische kant van recruitment ontdekt en werkte dan ook nauw samen met het integratieteam aan nieuwe integratieproducten, widgets, kandidaat hubs.

Na een jaar als Head of Alliances bij de Amsterdamse startup Wonderkind heeft ze van 2018 tot 2021 een aantal mooie IT implementatie trajecten geleid bij o.a. Studytube, Van Lanschot Kempen, Deloitte en de Provincie Zuid Holland.

Naast haar werk in de software branche is Liesbet ook Integraal coach en docent aan de Academie voor Arbeidscommunicatie.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Liesbet verzorgt samen met Julian Natte de Workshop: Design en bouw je ideale recruitmentproces!

Door middel van een interactieve whiteboard/post-it brainstormsessie in kleine groepjes, willen ze de deelnemers uitdagen om met out of the box oplossingen te komen voor deze problemen. Hireslim neemt je ook graag kort mee in de manier waarop zij deze uitdagingen voor hun klanten oplost.

Aanschuiven bij Liesbet en Julian? Koop dan nu jouw ticket

Koop jouw ticket

Julian Natte

Wie is Julian Natte?

Julian Natte is Founder van Hireslim en Head of Sales & Marketing. Hij is verantwoordelijk voor business development en stuurt het sales team aan. Daarnaast zorgt hij ervoor dat alle advertising campagnes juist ingericht en afgesteld zijn, hij leidt onze campagne managers op om onze doelgroepen zo efficiënt mogelijk te targetten.

Julian startte na zijn hbo-studie in 2000 het bedrijf dat EStores heette samen met vijf TU Delft studenten. Ze hadden een modulair CMS ontwikkeld dat razendsnel was in te richten en aan te passen. Dit was 1 van de eerste CMSen van zijn aard op de NL markt. Bedrijven als Robeco, Plegt Vos Wonen, Gemeentes, Texaco, KPN maakten gebruik van dit systeem. Na  5 jaar heeft hij zijn belang verkocht, ze waren ondertussen gegroeid naar 15 ontwikkelaars.
In 2004 is hij narrowcasting bedrijf MyRetailTV begonnen. Narrowcasting is een netwerk van beeldschermen in de retail omgevingen waar reclame en content op afspeelden via internetsoftware oplossing. Ze hadden bedrijven als Texaco, Vodafone, KPN en Intersport als klant bij 700 locaties door heel Nederland. De opgebouwde klant portefeuille is uiteindelijk verkocht aan Sony Nederland in 2007.

Toen Social Media opkwam zoals als LinkedIn en Twitter zag Julian meteen de potentie van deze kanalen, zeker toen in 2008 de mogelijkheid om te adverteren op Facebook daarbij kwam. Sinds die tijd beheert Julian met het bedrijf iZONA de advertentiebudgetten van bedrijven zoals Citroën, Opel, Toyota etc. en nog vele andere MKB-bedrijven.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Julian verzorgt samen met Liesbet de Rouck de Workshop: Design en bouw je ideale recruitmentproces!

Door middel van een interactieve whiteboard/post-it brainstormsessie in kleine groepjes, willen ze de deelnemers uitdagen om met out of the box oplossingen te komen voor deze problemen. Hireslim neemt je ook graag kort mee in de manier waarop zij deze uitdagingen voor hun klanten oplost.

Aanschuiven bij Julian en Liesbet? Koop dan nu jouw ticket

Koop jouw ticket

Paul Wilkens

Wie is Paul Wilkens?

Paul Wilkens is sinds 4 jaar CCO van RecruitNow, een snelgroeiende scale-up in online recruitment. Een ervaren media en communicatie professional die binnen diverse branches actief is geweest, met een focus op Online en New Media.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Paul zal als expert aanschuiven bij de sessie van From zero to hero binnen zes maanden. van Mick Knabben.

Het bewezen succesverhaal van Daaf is een mooie best practice. Het geheim? In deze interactieve sessie onthullen Mick Knabben (oprichter Daaf) en Paul Wilkens (CCO RecruitNow) hoe je onder lastige omstandigheden succesvol blijft en het maximale uit je software kunt halen.

 

Ben jij er ook bij?

Koop jouw ticket

Rika Coppens

Rika Coppens graduated in 1996 as a commercial engineer. She started her career at PWC where she worked as an auditor. Later, she became CFO of Bureau van Dijk Computer Services NV in 2002 and of Zenitel NV in 2005, both listed on EuroNext.

She joined the Board of Directors of House of HR in May 2016.

Until the beginning of 2017, Rika Coppens was active as CEO of EFR Group, where she was responsible for 1,100 gas stations, shops and restaurants in Belgium, the Netherlands, France and Luxembourg, realizing a turnover of approximately EUR 4 billion with a team of around 2500 employees.

Today, Rika has been CEO of House of HR for four years. With an expected turnover of over € 2 billion in 2021, it’s one of the largest European HR service companies.

House of HR originated from Accent Jobs and is the holding company for 9 operational companies representing over 40 brands, all active in specialized talent solutions and engineering & consulting. The company has a very strong emphasis on digital innovation and entrepreneurship.

Rika also holds 3 Board positions, one in Colruyt Group, one in Euronext and one in La Lorraine Bakery Group, all as independent director.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Rika verzorgt de keynote “War for talent is over … Guess what: Talent has won!”

Jaap Postma

Wie is Jaap Postma?

Jaap Postma, de nieuwe CEO van Mysolution, is zowel een verbinder als ontwikkelaar. Hij brengt opdrachtgevers en specialisten bij elkaar om samen met hen in te spelen op nieuwe kansen. Jaap ziet innovatie als een dynamisch proces waarbij hij bruggen bouwt tussen bedrijfsvoering, klant en product: de gouden driehoek van innovatie en business development. Innovatie kan alleen slagen wanneer deze drie invalshoeken uitstekend op elkaar zijn afgestemd.

Tijdens Bureaurecruitment Live 2022?

Jaap verzorgt samen met Dirk Meeuws de breakoutsessie “Data-Driven Mindset de sleutel voor groei in Recruiting?” – De krapte op de arbeidsmarkt is historisch hoog en vacatures staan lang open! Met de huidige aanpak is groei realiseren lastig! Kan focus op data en datawarehousing helpen om dit probleem op te lossen? Wat levert een data-driven mindset een recruiting organisatie op? En wat zijn je eerste stappen als kleine of grote recruiting organisatie richting datavolwassenheid?

Tijdens deze interactieve break-outsessie vragen we onze experts én de mensen in de zaal over de mogelijke sleutel tot succes en groei met realtime inzichten uit je eigen data!.

Meer weten? Volg de breakout van Mysolution tijdens Werf& Bureaurecruitment Live.

Koop jouw ticket voor Bureaurecruitment Live

Alain Vacquier

Wie is Alain Vacquier?

Alain Vacquier is Commercial Partner Manager bij Carerix. Na zijn studie is hij de commerciële arbeidsbemiddeling ingestapt. Hierin heeft hij bij zowel Michael Page als USG People diverse functies vervuld, waarbij hij in zijn laatste functie bij Unique landelijk verantwoordelijk was voor het Executive Label. Als Commercial Partner Manager is Alain de verbindende factor tussen partnerorganisaties en Carerix, waarbij hij focust op nieuwe strategische partnerships en het uitbouwen van Carerix partnernetwerk.

Tijdens Bureaurecruitment Live?

Alain verzorgt de breakout “Klaar voor de arbeidsmarkt van morgen met Carerix” – Benieuwd hoe je snel de meerwaarde van recruitment tooling kunt ontdekken én je deze voor je kunt laten werken? Dan ben je bij onze sessie op de juiste plek! Ontdek welke vragen je moet stellen bij het selecteren en aansluiten van nieuwe recruitment tooling, zodat je deze optimaal kan inzetten.

Wil jij deze sessie ook volgen?

Koop jouw ticket