Onder het motto ‘Join The Revolution‘ opent bruiswatermerk SodaStream vandaag een wereldwijde campagne om talent te werven. Ook Nederland is doelwit, omdat het merk hier snel groeit.
De campagne bestaat onder meer uit een vrij hilarische video, waarin de hoofdrol is weggelegd voor ceo Daniel Birnbaum. Hij wordt daarbij onder meer ondersteund door Thor Björnsson, de reusachtige acteur uit het populaire Game of Thrones en een oude bekende van SodaStream, met wie hij eerder samenwerkte voor campagnes als Heavy Bubbles, Shame or Glory en No Planet, No Christmas.
Ook volop echte medewerkers
De overige mensen in de campagnevideo, die is geschoten in de fabriek in Israël, zijn echte medewerkers van het bedrijf. De campagne van het snelgroeiende bruiswatermerk gaat vandaag live in 45 landen. “SodaStream draait om mensen. En om opvallend talent aan te trekken, moet je zelf ook opvallen”, aldus Birnbaum.
Bergen willen verzetten
De ceo zegt niet meer te geloven in ‘enorme stapels cv’s’. “De wereld verandert en we moeten de creativiteit waarmee we klanten trekken, ook inzetten om talent te werven. We zoeken moedige, creatieve mensen die met ons de wereld een beetje beter willen maken. We groeien snel en zoeken mensen die bergen willen verzetten.”
In een handomdraai bruisend water
SodaStream profileert zich als een duurzaam alternatief voor bruisend water. Met het middel maak je kraanwater in een handomdraai bruisend en hoef je nooit meer met flessen bruisend water uit de supermarkt te sjouwen, aldus het Israëlische bedrijf. In Nederland is SodaStream verkrijgbaar bij onder andere Bol.com, Mediamarkt, Coolblue en Blokker. In 2018 moet het aantal winkels flink worden uitgebreid.
https://www.youtube.com/watch?v=b5FoXLxpFPk&feature=youtu.be