Het artikel gaat hieronder verder.

Met de overname van Skanna versterkt de Smaakmakers Compagnie haar positie als toonaangevende hospitalitypartner en aantrekkelijke werkgever in de branche. Met een geconsolideerde omzet van bijna 24 miljoen euro, 34 kantoormedewerkers, ruim 1.100 koks, 750 host/hostessen en nu meer dan 1.300 actieve horecamedewerkers is het bedrijf klaar voor elke personele uitdaging.
De Smaakmakers Compagnie heeft ruim 1.100 koks en 750 hostessen beschikbaar.
Al 25 jaar biedt het Rotterdamse bedrijf Smaakmakers Compagnie hoogwaardige personeelsoplossingen in de vorm van bemiddeling, uitzenden, payrolling en werving & selectie. De organisatie bestaat uit de gespecialiseerde labels:
- De Witte Brigade – Landelijke bemiddeling van koks en keukenpersoneel.
- Stella Agency – Hospitality professionals voor premium zakelijke evenementen, beurzen en corporate hospitality en front-office.
- AENF Hospitality – Flexibel en getraind horecapersoneel voor evenementen, catering en horeca.
- Zelfstandigwerkendkok.nl – Recruitmentplatform voor het vinden van koks die op zoek zijn naar een vaste baan.
- Pay-Rules – Loonadministratie en payrolling voor de horecasector.
Overname van Skanna
Met haar hoofdkantoor in Utrecht en sterke aanwezigheid in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht is ook Skanna al 20 jaar een gevestigde naam in de horeca-uitzendbranche. De overname omvat ook de Belgische activiteiten van Skanna, waardoor de Smaakmakers Compagnie nu voor het eerst haar netwerk en expertise ook internationaal uitbreidt.
‘Door de krachtenbundeling vergroten we onze impact en versterken we onze positie.’
Roelant ten Dam, eigenaar van de Smaakmakers Compagnie, ziet dit als een logische stap. ‘Door de krachtenbundeling vergroten we onze impact en versterken we onze positie als kwalitatieve en flexibele hospitalitypartner. Skanna’s sterke reputatie sluit naadloos aan op onze visie. Teven biedt de uitbreiding naar België nieuwe groeikansen.’ Hoewel Skanna onderdeel wordt van de Smaakmakers Compagnie, blijft het zijn eigen merkidentiteit en werkwijze behouden. Voor opdrachtgevers en medewerkers verandert er niets, behalve dat ze profiteren van bredere expertise en ondersteuning.
Lees ook
- Alle Zakennieuws