Vanmiddag zijn in de Crown Business Studios in Aalsmeer tijdens de Employer Branding Experience de prijzen voor het beste arbeidsmarktcommunicatiewerk uitgereikt, de SJP Magneten 2014. Grote winnaars waren Nhow, Defensie en Randstad.
Winnaars 2014
In totaal zijn er 13 Magneten uitgereikt, waarvan 2 goud. De winnaars op een rij:
Onderstaand de nominaties voor de Magneten 2014.
Creativiteitsjury:
- Randstad – Publicis (3x waarvan 1x goud)
- Ministerie van Defensie, TechBase– Steam/Maximum/Fjuze
- Nhow Rotterdam/NH Group – IN10 (2×, waarvan 1x goud)
- SSSS & Orchestra – SSSS & Orchestra (2x)
- KPN – Steam
- Ministerie van Defensie – Maximum/Steam
Effectiviteitsjury:
- Nhow Rotterdam/NH Group
- Philips – A friend of mine
Employer Brand jury:
- Ministerie van Defensie – Steam/Maximum
Jong talent
- Aan de knoppen – Junior Academie voor Advertising, Lennart Schoteman en Mark Bary
54 inzendingen
Dit jaar waren er 54 inzendingen voor de prestigieuze Magneet, dé prijs voor het beste werk in arbeidsmarktcommunicatie.
Hieronder een filmpje over de This Is Nhow-campagne van designhotel Nhow, winnaar dus van 3 Magneten: