
PADDAP en MrWork maken samen een nieuwe stap bekend:, een integratie tussen enerzijds het recruitmentsite-framework ‘Talentwave Solution’ van de eerste en anderzijds de volledige Recruitment Marketing Automation (RMA)-software van de tweede. Volgens de twee bedrijven betekent dit voor de klanten: meer conversies, minder anonieme bezoekers, lagere acquisitiekosten en meer kandidaten.
De nieuwe samenwerking moet bijvoorbeeld primaire conversies – sollicitaties – aanvullen met ‘secundaire conversies’.
De nieuwe samenwerking moet bijvoorbeeld primaire conversies – sollicitaties – aanvullen met ‘secundaire conversies’, en introduceert solliciteren en contact via whatsapp, lead magnets of andere laagdrempelige interacties, goed voor gemiddeld 5% extra conversie. Ook maakt het opvolging van sollicitaties eenvoudig, dankzij slimme automatische communicatieflows waar je leads moeiteloos opvolgt met tools als sms, whatsapp en e-mail. ‘Perfect voor bedrijven met zowel lage als hoge traffic, die meer uit hun recruitmentsite willen halen’, aldus Thijs van den Berg, co-founder van PADDAP (rechts op de foto).
Aantrekken en behoud: perfecte combi
MrWork, bekende naam op het gebied van recruitment marketing automation, helpt organisaties om passief- en actief talent te bereiken, talentpools op te bouwen en te onderhouden om meer sollicitaties te genereren. PADDAP richt zich op het bouwen van slimme en converterende recruitmentsites die naadloos integreren met ATS-systemen. Met het Talentwave Solution framework creëert PADDAP een platform waarmee bedrijven hun (werkgevers)merk een podium geven dat het verdient en toptalent aangetrokken wordt. De integratie met slimme tools zoals die van MrWork zorgt ervoor dat zij maximale waarde uit hun bezoekers halen.
‘Samen bouwen we een gepersonaliseerde journey voor de kandidaat.’
‘Samen bouwen we een gepersonaliseerde journey voor de kandidaat’, aldus Martin de Ruiter, CCO van MrWork. ‘Van eerste kennismaking tot kwalitatieve en laagdrempelige instroom en contactmogelijkheden voor kandidaten.’ Dankzij de integratie van data en tools krijgen werkgevers een compleet beeld van de kandidaatreis, website en -instroom. De inzichten van MrWork zorgen voor een betere grip op het recruitmentproces, terwijl PADDAP’s expertise en technologie helpen om bezoekers te laten landen en navigeren op de carrièresite, zo is de bedoeling.
Naadloze candidate journey
Met deze samenwerking richten MrWork en PADDAP zich op het ondersteunen van werkgevers in het hele traject: van het aantrekken en converteren van talent tot de instroom binnen het ATS. ‘Het delen van data tussen onze systemen maakt het mogelijk om niet alleen te zien hoe kandidaten de organisatie binnenkomen, maar ook wat nodig is om te converteren naar de juiste job op het juiste moment’, aldus Van den Berg. ‘Onze missie is iedere werkgever in Nederland een podium te geven om haar werkgeversmerk tot uiting te laten komen. Zodat je de mensen aanspreekt die bij je passen.’
‘Werkgevers hebben niet alleen behoefte aan sollicitanten, maar aan intrinsiek gemotiveerde kandidaten.’
‘Werkgevers hebben niet alleen behoefte aan meer sollicitanten, maar ook aan intrinsiek gemotiveerde kandidaten die op zoek zijn naar een duurzame match tussen bedrijf en persoonlijke drijfveren’, vult De Ruiter aan. De samenwerking tussen MrWork en PADDAP markeert volgens hen beiden een belangrijke stap in de ontwikkeling van een complete en toekomstgerichte aanpak voor recruitmentmarketing.
Lees ook
- Alle Zakennieuws