De vier bedrijven worden dus samen één merk. Vanuit de gedachte dat klantvragen tegenwoordig ook meestal meerdere facetten kennen, legt SendtoDeliver-oprichter Jan Hein de Wilde uit. ‘Steeds vaker merkten we dat de hulpvraag van onze klanten niet kon worden opgelost door alleen ons marketinglabel SendtoDeliver. Want waar marketing nodig is, kunnen we meestal ook niet zonder design, development en integraties.’
‘We hebben nu alles in huis. Van mensen inspireren tot motiveren en activeren.’
Vandaar de samenvoeging, legt hij uit, en de nieuwe naam: Loyall. ‘Met Loyall hebben we alles in huis om de complete digital lifecycle van onze klanten te verbeteren’, aldus De Wilde. ‘Van het inspireren tot het motiveren en activeren van mensen. Alles wat nodig is om jouw klanten loyaal te maken.’
Lange termijn
De naam ‘Loyall’ verwijst naar de langetermijnrelatie die het bureau met klanten wil aangaan, legt hij uit. ‘We zijn er voor de lange termijn, sterke relaties en duurzame groei. Niet alleen voor ons team, maar ook voor onze klanten.’
‘We zijn er voor de lange termijn, sterke relaties en duurzame groei.’
Verder benadrukt hij ook de ‘kracht van samenwerken’ die uit de nieuwe naam en de samenvoeging blijkt. ‘We geloven sterk in de kracht van samenwerken. Samenwerken brengt ons verder. Niet alleen door onze disciplines nog dichter bij elkaar te brengen, maar ook door samen met onze partners het verschil te maken.’
Lees ook
- Lees hier meer over recruitment marketing (automation)
- Alle zakennieuws