Winkelketen vanHaren heeft Talmark ingeschakeld voor de ontwikkeling van haar employer brand en een digitaal wervingsplatform voor medewerkers.
In 1929 begon Ivo van Haren met het maken van schoenen in Waalwijk en opende hij zijn eerste schoenenwinkel in de Rotterdamse Hoogstraat. Nu ruim 88 jaar later is vanHaren marktleider in Nederland met 143 filialen en meer dan 1.400 medewerkers.
Aansprekende website gezocht
Voor de constante vraag naar gekwalificeerde medewerkers in retail, distributie en voor het hoofdkantoor wil vanHaren, sinds 1985 onderdeel van de Duitse Deichmann-groep, zijn werkgeversmerk versterken en de communicatie met potentiële medewerkers nieuwe impulsen geven. Beide aspecten moeten samenkomen in een aansprekende website, gekoppeld met het HR-systeem. Tevens zal dit de basis vormen voor toekomstige (digitale) wervingscampagnes voor nieuwe medewerkers. Daarvoor heeft het bedrijf nu dus Talmark, specialist in digital talent marketing, benaderd en bereid gevonden.