Waarom is The New Crew genomineerd?
The New Crew heeft een grote transformatie doorgemaakt in 2021 en zich hiermee volledig op generatie Z gericht. Al 16 jaar lang richten we ons op de jongste generatie werkenden die maatschappelijke relevante jobs zoeken. We zijn er van overtuigd dat jong talent – zeker in deze tijden – de sleutel is tot vooruitgang. Voorheen deden we dit onder de naam Studelta, sinds 2021 onder de naam The New Crew.
The New Crew spreekt de taal van Gen Z.
* Voor iedere vacature wordt door de recruiters in eigen studio een video-vacature gemaakt.
* De site is mobile-first ontwikkeld en solliciteren doe je via Whatsapp.
* Werven doen we vooral met video o.a via kanalen als Tiktok, Instagram en YouTube.
* Coaches geven via video’s trainingen over werk. Zoals hoe je bijvoorbeeld om kunt gaan met stress.
* We lanceerden in 2021 een Generatie Z panel, waarin jongeren hun stem laten horen over de wereld van werk en waarvan de input wordt gebruikt voor het maken van ons beleid en het adviseren van onze klanten.
We streven naar duurzame arbeidsbemiddeling door altijd te kijken naar wat op de lange termijn het meest effectief is. Dat is niet CV’s schuiven maar voor klanten – maatschappelijk verantwoorde organisaties – specifiek opzoek gaan naar nieuw talent. We kennen de doelgroep en maken de match op basis van competenties, drijfveren en motivatie. Het talent start direct bij de opdrachtgever, komt bij ons in dienst en wordt na een jaar lang begeleiden en trainen kosteloos overdragen. 85% gaat na een jaar in dienst bij de uiteindelijke werkgever.
En dit alles wil The New Crew met de nieuwe naam en focus graag naar buiten brengen. Vandaar het woord “crew”: je staat er niet alleen voor, maar wordt begeleid zodat je op de juiste plek terechtkomt en kunt floreren. En “new” staat voor het nieuwe werken, de banen van nu en de eisen die de jongste generatie talenten stellen aan werkgevers. Dat is ook het mooie aan de nieuwste generatie werkzoekenden: ze zijn de brenger van vernieuwing.