Social Seeder, een Belgische scale-up, faciliteert het opzetten van een ’employee engagement’ & ’employee advocacy’ programma door een unieke combinatie van een methodologie en SaaS platform.

Authenticiteit is essentieel in iedere moderne organisatie met oog voor groei. Anderzijds is het engagement van medewerkers ook een kernelement in succesvol zaken doen.

Hoe kan je meer mensen enthousiasmeren om het “authentieke” verhaal van je organisatie te verspreiden via sociale media? En welke impact kan dit betekenen?

Meer dan 250 organisaties doen intussen beroep op Social Seeder om een ‘employee engagement’ en ‘employee advocacy’ programma op te starten.

Unilever, Orange, BMW, Atlas Copco, Unicef, Het Rode Kruis zijn maar enkele referenties. 

Meer informatie kan je alvast terugvinden op www.socialseeder.com

Onze partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Byner
Compagnon
EN HR solutions
Goals
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Jobmatix
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
Radancy
RecruitAgent.ai
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
SendtoDeliver
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
ToTalent.eu
UP in Business
WBNRS
Werkzoeken