Waarom is NRG-Office genomineerd?
NRG-Office is specialist in het verbinden van Supply Chain bedrijven en professionals binnen de Food & Industry en heeft vestigingen in Amsterdam, Nijmegen en Zwolle. Door de persoonlijke aanpak en branchekennis weten we snel, de juiste professional aan de juiste opdracht, of nieuwe baan, te koppelen. NRG-Office is een professioneel bureau, werkend met specialisten. Door middel van events als Recruitment Connect en landelijke Samenwerkdagen houden we onze kennis up to date. Op deze events inspireren en motiveren de Recruiters elkaar om continu de beste kandidaten te selecteren en te helpen aan de best passende baan!
Afgelopen jaar heeft Bas van de Haterd ons geïnspireerd om verder dan alleen een CV te kijken, en over een paar weken gaat Gertjan van Swieten we onze Recruiters verder trainen in het zoeken naar passende kandidaten ZONDER linkedin.
In deze kandidatenmarkt besteden we extra veel aandacht aan onze talentpools. We kijken verder dan iemand zijn skills en ervaring en proberen juist de persoon en zijn/haar kwaliteiten te leren kennen. Ons nieuwe ATS Salesforce en tools als Hubspot en Linkedin Recruiter gaan hier zeker bij helpen. Afspraken worden opgevolgd en er wordt open en eerlijk gecommuniceerd. Tot slot, straalt ons pand (zie bijgevoegde foto) precies uit wie wij zijn: open, toegankelijk en een toch zeker modern!
En de tweede nominatie voor NRG-office:
NRG-Office is dé specialist in Recruitment binnen de Supply Chain (landelijk). Wij onderscheiden ons door een oprechte persoonlijke aanpak. Ja, ieder bureau roept dat ongeveer, maar ik geloof erin dat we dat echt doen. Zodra men de drempel overstapt, zijn ze 9/10 verkocht. Of het nou gaat om onze interim specialisten of collega’s op kantoor. Bekijk deze video eens:
Om dit te kunnen doen, leren we bedrijven eerst goed kennen. Zonder bedrijfsbezoek weten we niet of een persoon kan matchen. Iemands skills zijn belangrijk, maar of iemand past binnen de cultuur, is misschien nog wel belangrijker. Dit lijkt ons goed te lukken, want door klanten worden we beoordeeld met een 8 (op basis van 82 respondenten).
Waarom noemen wij onszelf ‘specialist’? Nou, we bijten ons vast in één discipline. De Supply Chain/Logistiek. Dit doen we binnen de Food & Industry. We zien dat professionals energie krijgen van de gecompliceerde werkzaamheden die binnen deze tak van sport komen kijken. Hier selecteren we ook op. Dat iemand basiskennis heeft (een diploma) en de nodige ervaring, is één ding. Maar of iemand ook de juiste soft skills heeft, is in onze ogen net zo belangrijk.
Naast dit alles, is kennisdeling een zéér belangrijke binnen onze organisatie. Intern doen we dat door een kickstart (bij de start van carrière met een groep anderen 6 keer per jaar samenkomen), connectavonden (kwartaalsessies waarbij al onze specialisten samenkomen) en ons eigen vakblad.
Ook hebben onze Recruiters ieder kwartaal een sessie om kennis te delen (Recruitment Connect). Bas van de Harterd sprak daarbij.
Hoe we dit doen? We gebruiken HubSpot (flows), MSR (SalesForce), LinkedIn (Recruiter Seat), Video, Social Selling en doen aan Growth hacking. Op basis van data voert onze marketingafdeling experimenten uit om efficiënter te kunnen werken.