Waarom is Joinuz genomineerd?
Joinuz is een detacheerder in de Zorg en Overheid. Gezien de huidige markt, waar het aantal actief werkzoekende verder opdroogt heeft Joinuz toffe activaties bedacht. Hiermee willen we latent werkzoekende in contact brengen met Joinuz en awareness creëren binnen een moeilijk te bereiken en gerichte doelgroep.
Hoe ziet het eruit? Voor verschillende focusprofielen zijn er kennisquizen ontwikkelt (Typeform) met landingspagina’s, waar bijbehorende vacatures worden gedeeld. De kennisquiz wordt met verschillende content creatives gedeeld op social media kanalen, zoals Facebook, Instagram en LinkedIn met als prijs onder de inzendingen een weekendje weg naar keuze. Na invullen van de vragen wordt de score automatisch berekend en het aantal juiste antwoorden in een mail gestuurd. Vervolgens met een marketing automation opgevolgd door gerichte en persoonlijk mails vanuit de recruiters in een lead nurture flow. De potentiële kandidaat is vrij om aan te geven om verder in contact te komen met Joinuz.
Het eerste contact is in ieder geval gelegd en kans bestaat dat in de toekomst, wanneer iemand wil switchen, Joinuz zal overwegen.