Vorige week zagen we het nog bij de hospitality-sector, en even daarvoor ook al bij de beveiligingsbranche, en de verenigde bloemisten. En binnenkort schijnt ook de installatiebranche met een gezamenlijke campagne te komen. Het laat maar zien: steeds vaker staat niet specifiek één werkgever in de spotlights, maar slaan verschillende werkgevers in één branche de handen ineen om gezamenlijk duidelijk te maken hoe leuk het werk in de sector is.
‘Het is tijd om de woco met trots in de spotlights te zetten.’
Zo hebben recent ook 34 samenwerkende Brabantse woningcorporaties een campagne gelanceerd om nieuwe medewerkers te werven. Onder het motto ‘De woco, daar wil je werken‘ wil woningbouwverenigingen als potentiële werkgever meer in beeld brengen. Zoals Evelijn Wegink, HR-adviseur van woningcorporatie JOOST en projectleider bij Expeditie Loopbaan het uitlegt: ‘Het is tijd om ‘de woco’, zoals we de woningcorporaties zelf vaak noemen, met trots...
Lees ook
- Hoe Vopak dromers, helden, harde werkers, teamplayers en impactmakers zoekt
- Alle campagnes van de week