Gem. leestijd 3 min  2263x gelezen

Nog even nagenieten van Werf& Live: de foto’s (1/2)

Nog even nagenieten van Werf& Live: de foto’s (1/2)

Werf& Live, het jaarlijkse congres van deze site, was donderdag 16 juni weer leerzaam én gezellig, zo laten de foto’s zien.

Nog even nagenieten dus. Zoals van de volle bak bij aanvang. We hebben er zin in…

Werf& Live Regardz Amersfoort

Dagvoorzitter Heleen Stoevelaar wist het thema van de dag, impact, zelf ook meteen goed handen en voeten te geven:

Werf& Live Heleen Stoevelaar

Steven Gudde maakte daarna duidelijk dat automatiseren leuk is, maar dat het nooit mag betekenen dat het menselijke aspect uit het oog wordt verloren:

Werf& Live Steven Gudde

Bernard Lugtenberg wist vervolgens het plenaire publiek een sportief inkijkje te geven in de recruitment van Nike.

Werf& Live Bernard Lugtenberg

De impactsessies

En toen gingen we uiteen, voor de impactsessies, in kleinere groepen. Daar legde Ton Rodenburg het nog één keer uit: goede arbeidsmarktcommunicatie weet je te raken in het hart. Oftewel: wanneer gaan de oogjes fonkelen?

Werf& Live Ton Rodenburg

Jeroen Fleddérus maakte in een andere zaal duidelijk hoe de Belastingdienst ervoor zorgt dat er ook in de toekomst genoeg personeel is om onze aangifte te verwerken:

Werf& Live Jeroen Fleddérus

En na de presentatie van Lianne Toebes twijfelde niemand meer: de Lidl is eigenlijk een heel leuke winkel… Wie wil daar nou niet werken? Alleen jammer dat we die pakjes (nog niet) in de winkel zullen zien…

Lianne Toebes Lidl Werf& Live

Nedap, technisch maakbedrijf uit Groenlo, wist met succes nieuwe medewerkers te werven op Lowlands. Inge Meengs kwam uitleggen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

Werf& Live nagenieten Inge Meengs Nedap

Laura van der Zee, consultant Employer Branding & Employee Engagement bij Ahold, nam haar publiek – samen met René Herremans – mee in de wervingsactiviteiten van ‘s lands bekendste grootgrutter.

nagenieten van werf& live met laura van der zee van ahold

Werken.Fm maakte live radio from the spot. Alleen jammer dat je zo’n kek jasje op de radio niet kunt zien, Martijn

werf& live Martijn Smit Werken.fm

Ieder bedrijf heeft maar één baas, vertelde Ricardo Risamasu. En dat zouden ook recruiters best een wat beter kunnen begrijpen, zegt hij. Al heet de klant van de recruiter dan: kandidaat.

nagenieten ricardo risamasu werf& live

Lees ook

Foto’s door Wouter Went

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners