
De Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de VriendenLoterij hebben sinds 1 mei een nieuwe recruitmentsite: werkendoejebij.nl.
De site voor de gezamenlijke Goede Doelen Loterijen is gebouwd door Floyd & Hamilton. Met ‘Werken doe je bij’ wordt beoogd om het employer brand van de loterijen te versterken, vacatures en carrièremogelijkheden duidelijk en vindbaar te presenteren en sollicitanten te verzekeren van een snelle en prettige sollicitatie-ervaring.
Volledig en transparant
‘Met veel beeldmateriaal, een ruim aantal verhalen van medewerkers, duidelijke contactgegevens en foto’s van de recruiters, een bedrijfsfilm en inzicht in wat werk voor hen betekent presenteren we de Goede Doelen Loterijen zo volledig en transparant mogelijk’, vertelt Karlien Donders van Floyd & Hamilton. ‘Samen met de Goede Doelen Loterijen hebben we goed nagedacht over hoe we laten zien wat zij als werkgever te bieden hebben, hoe de cultuur en de idealistische sfeer van de verschillende loterijen uitgedragen kan worden en hoe dit gerealiseerd wordt met een prettige sollicitatie-ervaring en een goede online vindbaarheid.’
Mobiele versie
Behalve een desktopversie is er ook een aparte mobiele site gemaakt voor smartphones en tablets. Verder is de site geïntegreerd met het Applicant Tracking Systeem, WebQube, een ATS dat kandidaten een optimale sollicitatie-ervaring probeert te bieden en tegelijk recruiters de voortgang van sollicitanten en vacatures laat beheren.
