Met de toevoeging van drie nieuwe ‘meesters’ vestigt advocatenkantoor Pels Rijcken de aandacht op een eigen opleidings- en ontwikkelprogramma, ‘De Verrijcking’ geheten.
Met de uitbreiding van de arbeidsmarktcampagne ‘De jonge meesters van Pels Rijcken’ wil het kantoor bovendien benadrukken dat het niet alleen publieke, maar ook steeds meer private partijen bedient. De drie nieuwe uitingen zijn gebaseerd op De Nachtwacht van Rembrandt van Rijn, Het aanreiken van een brief van Pieter de Hooch en de Lezende oude vrouw van Gerard Dou.
Rechts het nieuwe campagnebeeld, links een deel van het origineel van Rembrandt van Rijn
In een film
Na het scannen van de QR-code op de poster of de advertentie, komen de jonge meesters in een film tot leven. Ook de carrièrewebsite van het kantoor, dat voluit Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn heet, is vernieuwd. De campagne van Pels Rijcken heeft sinds de start in 2012 al diverse prijzen gewonnen. Zo was er een Magneet-nominatie, en won de campagne de Gouden Toga, de prijs voor de beste in print verschenen wervingsadvertentie die jaarlijks wordt uitgereikt door juristenblad Mr. Magazine. Toevallig worden deze week de nieuwe winnaars bekend van deze verkiezing.
Links het nieuwe campagnebeeld, rechts het origineel van Gerard Dou
Nieuw talent aantrekken
Hoofd recruitment en opleidingen Robin Funnekotter: “Het succes van een organisatie wordt bepaald door de mensen die er werken. Het is voor ons kantoor dan ook erg belangrijk dat we steeds nieuw talent aantrekken en behouden.”
Lees ook: