In nog geen 4 maanden tijd heeft ‘Creative Agency Collective’ the HERD een sterke uitbreiding van strategische denkers en makers toegevoegd aan hun groep. Met deze versterkingen is The HERD goed gepositioneerd om haar klanten nog beter te ondersteunen op het gebied van employer branding en recruitmentmarketing, aldus oprichter Alen Sirovica. ‘Deze groep heeft de ambitie om een sterke positie in de markt te claimen op dit gebied. Met deze recente aanwinsten laat de groep ook zien deze ambitie in een snelvaart waar te willen maken.’
Om wie gaat het precies? We stellen ze hier aan u voor:
Jurriaan Grubben – Creative Designer
Bij Elephant, het bureau binnen The HERD dat zich specialiseert in design en development, is Jurriaan Grubben aangetrokken als creative designer. Met 12 jaar ervaring in de creatieve sector brengt hij een rijke expertise en een frisse blik naar het bureau.
Loes Verblaauw – Marketing Strateeg
Loes Verblaauw is Digitaal strateeg, met specifieke interesse in
Ralf Visser – Marketing Strateeg
RAFT verwelkomt naast Loes Verblaauw ook Ralf Visser, afkomstig uit de automotive sector, die het team komt verrijken met zijn ervaring van online marketing en data-analyse.
Olger Grandia – Creatief strateeg
Bij LEF Media, het bureau binnen The HERD dat zich focust op storytelling en video content, heeft Olger Grandia zich aangesloten als creatief strateeg. Zijn ervaring met het ontwikkelen van social media campagnes en videocontent voor gerenommeerde merken als ANWB en Beerwulf, voegt een extra dimensie toe aan het creatieve portfolio van LEF Media.
Lees ook
- Alle zakennieuws