Het eigen jobboard dat Exenzo deze week start, Exenzo.nl, is meteen een van de grootste van Nederland, zeker voor niche-vacatures.
Exenzo geniet nu al bekendheid als leverancier van vacatureplatforms voor gespecialiseerde niche-uitgeverijen, zoals bijvoorbeeld de uitgever van Werf&. Ook de vacaturesectie van Werf& draait immers op hun software, net als die van uitgeverijen in bijvoorbeeld de marketing of de ict, of bij het FD en BNR.
2,5 miljoen bezoekers
Exenzo bedient op die manier 25 niche sites. Met al die sites samen bereikt de start-up uit Breda maandelijks zo’n 2,5 miljoen professionals, ‘meestal op HBO-/WO-niveau’, voegt oprichter Jan Willem Wilms toe. Een geïntegreerd overzicht van alle op die nichesites aanwezige vacatures was er tot op dit moment echter nog niet. Exenzo.nl moet nu in die leemte gaan voorzien.
Niet in de plaats van de nichesites, haast Wilms zich te benadrukken, maar ter ondersteuning ervan. ‘Zie het als één generiek platform voor alle vacatures die wij op alle andere sites hebben.’ Geen aggregator dus, maar vaak unieke vacatures, en daarmee meteen een van de grootste vacaturesites van Nederland, in elk geval op de markt voor niche jobboards.
Lees ook: