‘Drie interactieve DNA-merksessies vol energie.’ Dat is wat het Bredase bureau No Tomato organiseerde bij Neways Electronics International NV, alvorens aan de slag te gaan met de vormgeving van een heel nieuwe wervingscampagne voor dit snelgroeiende techbedrijf. In naar eigen zeggen zéér korte tijd leverde dat vervolgens een campagne op, ‘waarin niet de technologie, maar juist de mensen centraal staan.’
Dat is best bijzonder, voor een bedrijf dat in dezelfde technische vijver vist als regiogenoten als ASML en VDL. Maar deze ‘springplank voor een futuristische beeldtaal, veelzijdig campagneconcept én effectieve wervingscampagne voor nieuw techtalent’, zoals No Tomato het zelf uitdrukt, levert volgens niet alleen ‘een stevig fundament voor een krachtige identiteit’ op, maar ook ‘een dynamisch succesverhaal.’
Zeldzame vrijheid en afwisseling
Het bureau dat ook bekend is van hun werk voor Perfetti Van Melle, haalde in de DNA-sessies op dat de connectie, afwisseling, vrijheid binnen je...
Lees ook
- Hoe PostNL in zijn nieuwe campagne alle schakels in de bezorging samenbrengt
- De NS gaat dit keer voor de volle 100%
- Alle campagnes van de week
Ook in ‘Campagne van de week’?
Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal, en wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.