Gem. leestijd 2 min  18x gelezen

MrWork en Cruit slaan de handen ineen voor samenwerking

MrWork en Cruit slaan de handen ineen. Door de krachten van recruitment marketing automation en referral recruitment te combineren, willen ze een toekomstbestendige aanpak creëren waarin technologie en menselijke netwerken elkaar versterken.

MrWork en Cruit slaan de handen ineen voor samenwerking

MrWork en Cruit slaan de handen ineen om samen organisaties te helpen hun wervingskracht te vergroten. MrWork is vooral bekend op het gebied van recruitment marketing automation en helpt organisaties nu om passief en actief zoekend talent te bereiken, en om talentpools op te bouwen en te onderhouden om meer sollicitaties te genereren. Cruit is met hun employee referral software op een missie om de kracht van employee referrals te ‘unleashen’ en bedrijven te helpen het beste talent te vinden via hun medewerkers. Meer referrals met minder hassle en elke collega een ‘Cruiter’, dat is het motto.

De oplossingen die MrWork inzet voor klanten om talent aan te trekken, wordt versterkt door de referral tooling van Cruit, zo is het idee.

Daarom vullen de twee partijen elkaar naar eigen zeggen ook naadloos aan: waar MrWork via innovatieve RMA-oplossingen de juiste kandidaten wil bereiken, informeren en converteren en zo wil zorgen voor aanwas van nieuw personeel, doet Cruit dat via hun employee referral software en het inzetten van interne medewerkers als ambassadeurs. De oplossingen die MrWork inzet voor klanten om talent aan te trekken, wordt versterkt door de referral tooling van Cruit, zo is het idee.

Toekomstbestendige werving

In een arbeidsmarkt waarin concurrentie om talent ongekend hoog is, is zo’n integrale aanpak cruciaal, geloven beide bedrijven. MrWork en Cruit stellen dat succesvolle werving begint bij het consistent zichtbaar zijn bij de juiste doelgroepen én bij het betrekken van je eigen mensen in het wervingsproces. De combinatie van RMA en referral recruitment moet volgens hen leiden tot een meer kwalitatieve instroom, snellere plaatsingen en sterkere employer brands – alles gebaseerd op data, automatisering én menselijke relaties.

Lees meer:

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners