Onlangs heeft Mobillion een vernieuwde versie van Recruitr gelanceerd. De nieuwe versie maakt het makkelijker en vooral leuker om personeel te werven.
Laagdrempelig
De nieuwe versie is gericht op het vergroten van het aantal medewerkers dat meedoet aan een referral programma en op het verhogen van het aantal kandidaten dat reageert op de vacatures. Het verspreiden van vacatures of andere arbeidsmarktcommunicatie berichten is zeer laagdrempelig. Met één klik plaatsen de medewerkers de berichten op meerdere sociale netwerken.
Gamification & flexibel belonen
Meedoen aan het referral programma is voor medewerkers nu ook leuker. Voor het delen van vacatures op hun sociale netwerken ontvangt een medewerker punten en virtuele medailles (badges). Aan deze badges kan vervolgens door het management een beloning worden gekoppeld. Recruitr verleidt op deze manier medewerkers om blijvend bij te dragen aan de werving van nieuwe medewerkers. De module introduceert hiermee gaming technieken voor referral recruitment. Hiermee is weer een stap gemaakt in innovatief en kosteneffectief werven van personeel.
Over Mobillion: Mobillion is een specialist op het gebied van mobile en social media. Voor meer informatie bezoek Mobillion of Recruitr.