Bij de international Creative Excellence Award Show For Best Employer Branding And Recruitment Advertising (CEA) is Maximum Employment Marketing Group bekroond voor maar liefst elf inzendingen. Onder meer won Maximum 4 prijzen voor klant Koninklijke Landmacht en 3 voor Novartis.
Maximum won The Grand Prize en 3 x goud voor de Koninklijke Landmacht (i.s.m. Publicis Amsterdam), 2 x goud en 1 x brons voor Novartis (Maximum China), 1 x zilver voor ASVZ, 1 x brons voor de RET, 1 x brons voor de Belastingdienst (Maximum Nederland) en 1 x brons voor ‘Inside China’s Talent’, een onderzoeksrapport van Maximum China.
Meeste awards in categorie Global Communications
Met 11 awards was Maximum daarmee het bureau dat in de prestigieuze categorie Global Communications de meeste awards ontving. Andere bekroonde bureaus waren het vooraanstaande Engelse aia (1 x goud voor Thales en 2 x brons voor de London Metropolitan Police), TMP Worldwide VS (1 x goud voor Procter & Gamble en 1 x zilver voor L’Oréal), JWT Insde VS (1 x Brons voor American Express), Hodes 4 People France (1 x zilver voor Sogeti) J. Morrison Group VS (1 x brons voor Event Cinemas) en Hodes Australia (1 x brons voor Novartis).
Brons voor ACA
Ook het Nederlandse ACA werd bekroond en ontving brons voor de Koninklijke Marine.
De CEA Awards
De CEA award is de enige reclameprijs voor arbeidsmarktcommunicatie met een internationale categorie: global communications. Een jury van 20 internationale employer branding professionals beoordeelde de inzendingen en bekroonde 22 inzendingen in de categoriën Print Publication Ad, Print Promotion or Colleteral, Non-Print Promotional or Colleteral, Event Marketing Strategy, Mobile Marketing Strategy en Online Media, Best Multimedia Campaign en Other.
Bron: Adformatie.nl