Met de lancering van de nieuwe recruitmentsite lanceert Kruidvat een nieuwe campagne. De pay-off ‘Werken bij Kruidvat, verrassend veel mogelijkheden’ is een knipoog naar de corporate slogan. De recruitmentsite heeft ook een mobiele versie, waardoor het mogelijk is om met smartphone of tablet te solliciteren.
Verrassende carrièremogelijkheden
De nieuwe site www.werkenbijkruidvat.nl moet werkzoekenden bewust maken van de vele verrassende carrièremogelijkheden bij de retailer. Met de campagne wil Kruidvat haar belangrijkste doelgroepen – scholieren, winkelpersoneel en leidinggevend talent – bereiken. Elke functie heeft zijn eigen boegbeeld, die terugkomt in verschillende uitingen, zoals op de website, op posters en op banners. Op de recruitmentsite vertellen medewerkers enthousiast over hun functie. Ook kunnen bezoekers hier terecht voor informatie over het opleidingsaanbod en zich oriënteren op een carrière bij Kruidvat. Van de website is een speciale versie voor smartphones en tablets ontwikkeld, zodat gebruikers ook mobiel kunnen solliciteren.
Kruidvat is met meer dan 1000 winkels en meer dan 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België.