Met klanttevredenheidsscores van 99,3% voor maatwerk en 96,0% voor open opleidingen heeft ARTRA Arbeidsmarkttrainingen een nieuwe Cedeo-erkenning gekregen.
De scores zijn nog hoger dan de erkenning in 2014. Toen werd ARTRA met een klanttevredenheid beoordeeld van 96,7% voor maatwerk en 94,2% voor open opleidingen.
Niet verwacht
Het klanttevredenheidsonderzoek is afgenomen door Cedeo onder 20 klanten die het afgelopen jaar zaken hebben gedaan met het trainingsbureau. ARTRA-directeur Ellen van Hierden (foto) is vanzelfsprekend zeer te spreken over de scores. “Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we na de mooie resultaten van de vorige erkenning ditmaal nog hoger zouden scoren. Qua maatwerktrainingen hebben we bijna 100% gescoord, echt ongelofelijk. Ik ben heel trots op ons team en erg blij met de samenwerking met onze klanten.”
Opvallende uitkomsten
Enkele opvallende andere uitkomsten van het Cedeo-onderzoek en enkele quotes van geïnterviewden:
- ARTRA wordt ervaren als zeer professionele organisatie die goed bereikbaar is.
- De organisatie luistert goed naar de wensen van de klant en ontwikkelt programma’s die zijn afgestemd op de behoeftes.
- “De trainers zijn uitstekend, want ze hebben kennis van zaken en kennis van de branche. Daarnaast hebben ze zelf veel praktijkervaring.”
- “ARTRA heeft echt het vermogen om met de tijd mee te gaan. Ze hebben hun diensten doorontwikkeld in de vorm van apps en bieden een breed opleidingspalet.”
Cedeo-erkenning
De Cedeo-erkenning is sinds 1980 uitgegroeid tot hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector. Cedeo, op initiatief van HR-managers bij grote bedrijven en instellingen ontstaan en hiervoor gesteund door het ministerie van EZ, doet klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers en voorziet zo in de behoefte van inkopers van bedrijfsopleidingen en andere HR-diensten.