Om internationaal talent te ontdekken en te bereiken die helderheid en transparantie essentieel vinden, is ING een social media campagne gestart. Kinderen in de leeftijd van 7-10 jaar, ING’s klanten van de toekomst, dagen deze nieuwe generatie bankiers uit om specifieke financiële vraagstukken uit te leggen.
Kinderen dagen de nieuwe generatie bankiers uit
Kinderen in de leeftijd van 7-10 jaar, onze klanten van de toekomst, dagen deze nieuwe generatie bankiers uit om specifieke financiële vraagstukken uit te leggen. Elke week zullen de kinderen een nieuwe vraag bekendmaken op de ING Careers Facebook pagina:
Iedereen die een carrière overweegt in de bankwereld wordt uitgedaagd om een helder en duidelijk antwoord in te sturen dat zelfs kinderen kunnen begrijpen. Hieronder is de eerste video van de eerste uitdaging voor de nieuwe generatie bankiers van Loulou: Why do we need banks?
Helderheid en transparantie cruciaal
Koos Timmermans, vicevoorzitter ING Bank introduceert de campagne in onderstaande video: “De kunst om een complex financieel onderwerp op een heldere en duidelijke manier uit te leggen draagt bij aan het versterken van het vertrouwen van onze klanten, een voorwaarde voor een duurzame en financieel gezonde toekomst. We kijken ernaar uit om nieuwe inzichten te verkrijgen en een dialoog aan te gaan met de studenten met de meest inspirerende inzendingen.”
Internationale campagne
De campagne is gisteren gestart en zal gedurende 5 weken lopen via Facebook tot 15 februari in verschillende landen, waaronder Duitsland, België, Spanje, Polen, Turkije en Roemenië. Concept en realisatie van de campagne zijn gecreëerd in samenwerking met creatief bureau Energize Amsterdam. CEMS en AIESEC, ‘s werelds grootste studentenorganisaties die zich richten op het bieden van een platform voor management ontwikkeling en met wie ING een langdurig partnership heeft, spelen een belangrijke rol in het bereiken en aantrekken van de doelgroep van deze campagne.