Gem. leestijd 2 min  2033x gelezen

Kinderen prominent in wervingscampagne ING

Kinderen prominent in wervingscampagne ING

Kinderen prominent in wervingscampagne INGOm internationaal talent te ontdekken en te bereiken die helderheid en transparantie essentieel vinden, is ING een social media campagne gestart. Kinderen in de leeftijd van 7-10 jaar, ING’s klanten van de toekomst, dagen deze nieuwe generatie bankiers uit om specifieke financiële vraagstukken uit te leggen.

Kinderen dagen de nieuwe generatie bankiers uit

Kinderen in de leeftijd van 7-10 jaar, onze klanten van de toekomst, dagen deze nieuwe generatie bankiers uit om specifieke financiële vraagstukken uit te leggen. Elke week zullen de kinderen een nieuwe vraag bekendmaken op de ING Careers Facebook pagina:

Kinderen prominent in wervingscampagne ING

Iedereen die een carrière overweegt in de bankwereld wordt uitgedaagd om een helder en duidelijk antwoord in te sturen dat zelfs kinderen kunnen begrijpen. Hieronder is de eerste video van de eerste uitdaging voor de nieuwe generatie bankiers van Loulou: Why do we need banks?

Helderheid en transparantie cruciaal

Koos Timmermans, vicevoorzitter ING Bank introduceert de campagne in onderstaande video: “De kunst om een complex financieel onderwerp op een heldere en duidelijke manier uit te leggen draagt bij aan het versterken van het vertrouwen van onze klanten, een voorwaarde voor een duurzame en financieel gezonde toekomst. We kijken ernaar uit om nieuwe inzichten te verkrijgen en een dialoog aan te gaan met de studenten met de meest inspirerende inzendingen.”

Internationale campagne

De campagne is gisteren gestart en zal gedurende 5 weken lopen via Facebook tot 15 februari in verschillende landen, waaronder Duitsland, België, Spanje, Polen, Turkije en Roemenië. Concept en realisatie van de campagne zijn gecreëerd in samenwerking met creatief bureau Energize Amsterdam. CEMS en AIESEC, ‘s werelds grootste studentenorganisaties die zich richten op het bieden van een platform voor management ontwikkeling en met wie ING een langdurig partnership heeft, spelen een belangrijke rol in het bereiken en aantrekken van de doelgroep van deze campagne.

Martijn Hemminga

Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners