Gem. leestijd 2 min  249x gelezen

Jobmatix wil met nieuw platform recruitmentmarketing voor iedereen toegankelijk maken

Jobmatix lanceert een platform waarmee organisaties hun activiteiten op het gebied van recruitmentmarketing makkelijk kunnen beheren. Dit moet effectieve recruitmentmarketing toegankelijk maken voor iedereen, ongeacht kennis of ervaring.

Jobmatix wil met nieuw platform recruitmentmarketing voor iedereen toegankelijk maken

Met het gloednieuwe platform van Jobmatix moeten alle organisaties hun activiteiten op het gebied van recruitment marketing makkelijk kunnen beheren binnen één platform. Door gebruik te maken van inzichten uit data, geavanceerde automatisering en uitgebreide campagnefunctionaliteiten kan elke gebruiker snel en efficiënt de juiste talenten vinden en binden. Dit maakt effectieve recruitment marketing toegankelijk voor iedereen, ongeacht kennis- of ervaringsniveau, belooft initiatiefnemer Peter Woudenberg (rechts op de foto).

‘Gedreven door onze passie voor het vak, streven we ernaar recruitmentmarketing toegankelijk te maken voor elke organisatie.’

‘Gedreven door onze passie voor het vak, streven we bij Jobmatix ernaar om recruitmentmarketing toegankelijk te maken voor elke organisatie’, zegt hij. ‘Gebruikers kunnen daarom nu via één platform al hun recruitmentmarketing-activiteiten breed inzetten. Het grote voordeel? Dat is dat organisaties niet langer afzonderlijk hoeven te schakelen met meerdere tools en partijen. Dat biedt volledige flexibiliteit en controle. Organisaties ervaren direct de voordelen van een verbeterde inzet van resources.’

Buitenlandse hubs

Het nieuwe platform biedt volgens jobmatix-directeur Woudenberg en mede-initiatiefnemer Wiebe Mulder (links) gebruikers onbegrensde mogelijkheden om resources op een effectieve manier in te zetten. Denk aan de integratie van hoogwaardige job data en campagne-inzichten. Maar voor een nóg grotere impact zijn ook koppelingen met ATS-systemen mogelijk, aldus Woudenberg. ‘Dit biedt organisaties de kans om waardevolle inzichten te genereren en toe te passen binnen de hele candidate journey.’

‘Dit biedt organisaties de kans om waardevolle inzichten te genereren en toe te passen binnen de hele candidate journey.’

Woudenberg en Mulder zien vele mogelijkheden voor toekomstige ontwikkelingen van het platform. En niet alleen binnen Nederland. Jobmatix werkt al succesvol samen met verschillende internationale organisaties, zeggen ze. Dit jaar zal het volgens hen ook zijn eerste buitenlandse hubs opzetten. Dit ‘om op Europees niveau de juiste ondersteuning te kunnen bieden.’

Lees ook

 

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners