
Digitaal-Werven is al 8 jaar lang het event over the candidate experience in Nederland. Dit jaar staat 7 oktober geheel in het teken van leuke, leerzame, lezingen en clinics. Vorig jaar gaf 97% van de bezoekers aan iets geleerd te hebben, in 2012 zelfs 100%.
Nu de rookwolken van de crises optrekken, staat het updaten, verbeteren of geheel vernieuwen van de eigen recruitmentsite hoog in de prioriteitenlijst. De afgelopen maanden zijn verschillende nieuwe en verbeterde websites op de markt gekomen, zoals workingatbooking.com, manpower en http://www.werkendoejebij.nl/.
Op het Digitaal-Werven event delen verschillende bedrijven die zeer succesvol zijn op recruitment hun verhaal. Zo vertelt AS Watson (o.a. Kruidvat) hoe ze grote volumes verwerken, Enexis hoe ze die gewilde techneut vinden en Call Centre Arvato hoe ze tonnen besparen door met het slim inzetten van techniek het verloop extreem te beperken. Schrijf je snel in, want dit jaar zijn we zeker uitverkocht!
Kijk voor meer informatie op: www.digitaal-werven.nl/event